معاون پیشگیری از جرایم ناجا در سفر به اردبیل گفت: قوای سه گانه، ستاد کل و تصمیم نظام بر تقویت دفاعی و تجهز اپتیکی مرزها بوده که بخشی از آن انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمد شرفی معاونت پیشگیری از جرایم ناجا در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران در سالن کنفرانس مطبوعاتی سالن ولایت سپاه استان ، در صورت وقوع حملات تروریستی مانند عملیات اخیر تهران در استان مرزی اردبیل، امکانات و تجهیزات امنیتی چقدر تامین شده است اظهار داشت:  یکی از اولویت های نظام و قوای سه گانه تقویت امنیت مرزها است که در ستاد کل نیروهای مسلح هم در اولویت قرار دارد.

تامین امنیت دفاعی مرزها به جد در دستور کار و در مرحله اجرایی بوده و امنیت فعلی مرزها به نسبت قبل خیلی فرق کرده و امکانات الکترونیکی و اپتیکی برای مرزها پیش بینی شده است.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه نیز بر امنیت مرزها بیش از قبل توجه شده و ما نیز بیش از قبل دفاع را ارتقاء خواهیم داد.

شرفی افزود: امنیت مرزها در این استان بسیار خوب و مطلوب است.

سردار محمد شرفی در پاسخ به سوال خبرنگاران  مبنی بر نامناسب بودن بافت و ساختار کلانتری های استان و عدم تجهیز و شکیل بودن آن گفت: کانتری ها و پاسگاه های استان از نظر کمی و کیفی وضعیت مطلوبی ندارد.

این معاونت ناجا یادآور شد: بعد از دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و ناجا با مقام معظم رهبری ایشان بر بهبودی کلی وضعیت کلانتری ها بجهت تردد و سرو کار داشتن مردم تاکید فرمودند که در این راستا شوراهای متعددی از جمله؛ شورای کمیته ساختار و اصلاح و توسعه کلانتری ها -کمیته آموزش عامل انسانی متخصص و پالایش سازمانی - کمیته فن آوری و ارائه خدمات بصورت الکترونیکی تشکیل شده است.

شرفی گفت: در این راستا بیش از 40 اقدام فن آورانه با جهت دهی ارائه خدمات الکترنیکی به مردم و در کمترین زمان و هزینه بزودی راه اندازی خواهد شد.

 

ارسال نظرات