خبرهای داغ:
مدیر اجرایی جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه:
مدیر اجرایی جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه گفت: ۲۷۰۰ اثر در قالب فیلم، عکس و فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کامران رضایی از برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره پس از ۲۲ سال با حضور ۱۲ استان از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سالجاری در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: کار فراخوان و ارسال آثار فیلم ها از چهار ماه قبل آغاز و تا ۱۷ تیر ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بود حدود ۲ هزار و ۷۰۰ اثر در قالب فیلم ، عکس، فیلم نامه و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

مدیر اجرایی جشنواره منطقه ای سینمای جوان کرمانشاه این تعداد اثر را یک رکورد دانست و خاطر نشان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده تعداد ۱۲۰ نفر برگزیده و با آثاری چون عکس، فیلم نامه، فیلم و ... در جشنواره حضور خواهند داشت.

 

رضایی ادامه داد: استان کرمانشاه توانست در بخش فیلم سازان از بین ۵۱ اثربرگزیده، ۷ اثر، در بخش مجموعه عکس از بین ۵ اثر برگزیده، ۱ اثر، در بخش فیلم سازان بخش مستند از بین ۱۴ اثر برگزیده ۴ اثر، در بخش پویا نمایی از بین ۱۰ اثر برگزیده ۲ اثر،در بخش فیلم سازان تجربی از بین ۸ اثر برگزیده ۲ اثر، در بخش تک عکس از بین ۳۱ اثر برگزیده ۵ اثر، در بخش فیلم نامه آزاد از بین ۱۳ اثر برگزیده ۲ اثر و در بخش فیلم نامه نویسی اقتباسی از بین ۳ اثر برگزیده ۲ اثر را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظرات