خبرهای داغ:
در راستای بصیرت افزایی خانواده پاسداران:

همایش خانواده در تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد

به منظور بصیرت افزایی خانواده پاسداران همایشی در تیپ 82 صاحب الامر (عج) برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۶۷۲۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این همایش که خانواده پاسداران تی 82 حضور داشتند کارشناسان دعوت شده به این مراسم در خصوص نقش همسران پاسدار و آسیب های اجتماعی برای جمع حاضر مطالبی بیان کردند .
در ابتدای این مراسم مهرداد افروزی جانشین فرمانده تی 82 ضمن قدردانی از حضور همسران پاسدار در این مراسم بیان کرد : هدف از این مراسم بصیرت افزایی است .
افروزی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اصلی ترین موضوع شناخت، شناخت اسلام ناب محمدی است و یکی ازارکان اسلام بحث ولایت و ولایت پذیری است .

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال آن پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و امروز پیروزی رزمندگان مقاومت در منطقه که همسران شما هم در آن حضور دارند مرهون اطاعت از ولی ففیه است و نقش شما همسران در همراهی با همسرانتان بسیار مهم است .
در بخش دیگری از این برنامه خانم سیدی مسئول امور زنان استان قزوین برای حاضرین در مراسم تصریح کرد : در روایتی بیان شده است همسرانی که همراهی و همدلی با شوهرانشان دارند رزمنده هستند ، جهاد شما ، همراهی و خوب شوهر داری است و با توجه به اینکه همسران شما در ماموریت هستند و مسئولیت خانواده و فرزندان هم با شماست اجرو پاداشی مضاعف نسیبتان خواهد شد
در بخش دیگری از برنامه نیز  دکتر مرادی، روانشناش هم به بحث آسیب های اجتماعی امروز پرداخت و نقش مادران در تربیت فرزندان و همچنین مهارتهای زندگی را برای جمع حاضر تشریح کرد .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار