خبرهای داغ:
حوزه علی ابن ابیطالب(ع) سمنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بی پناه میانماری تصریح کرد: نسل کشی مسلمانان در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر گسترده شده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۴۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، حوزه علی ابن ابیطالب(ع) سمنان در پی فاجعه اسف بار قتل عام مردم میانمار بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

در این بیانیه آمده است؛

فاجعه اسف بار کشتار گسترده و قتل عام مسلمانان در میانمار توسط بودائیان و سکوت مرگ بار و معنادار نهادهای بین المللی(سازمان ملل-سازمان حقوق بشر) که همواره شاهد سکوت آنان در کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی نظیر فلسطین و بحرین بوده ایم، باعث گسترده شدن این نسل کشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه میانمار شده است.

بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آن ها در سازمان های بین المللی به چشم می خورد.

جمهوری اسلامی ایران این اقدامات سبوعانه(کشتار کودکان،زنان و مردان مسلمان) و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان محکوم کرده و قاطعانه از سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی نهادهای بین المللی در خواست اقدام عاجل و جدی در جهت پایان دادن به این نسل کشی را دارد.

به مردم مسلمان و ستمدیده این سرزمین یادآور می شویم که مقام معظم رهبری فرمودند«دل استکبار جهانی،با اسلام انقلابی و اسلام به پاخاسته عزت طلب صاف نخواهد شد.مسلمان تا مسلمان است در چشم آن ها مغبوض و مورد کینه است».

ارسال نظرات
پر بیننده ها