معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

جشنواره روستا در سال آینده به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد

جشنواره روستا در سال آینده به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد و در جنوب شهر زنجان منطقه ای به نام "قره داغ" به عنوان سایت دائمی این جشنواره طراحی و اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در آئین افتتاح نخستین جشنواره روستا در استان زنجان که با حضور  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور برگزار شد، گفت: تلاش داریم زنجان را به سمت برگزاری جشنواره های مختلف هدایت کنیم که جشنواره روستا یکی از رویکردهای جدید در این راستا محسوب می شود

جواد رحمتی افزود: جشنواره روستا این قابلیت را دارد که ظرفیت ها و توانمندی مناطق روستایی را نمایش داده و آشنایی عموم مردم را با این ظرفیت ها موجب شود.

وی در ادامه اظهار داشت: روزی روستا مرکز و کانون تولید و خودکفایی اقتصادی بوده است، ولی متاسفانه در شرایط فعلی کمی با آن وضعیت فاصله گرفتیم و برگزاری این جشنواره می تواند در رونق تولید و اشتغال مناطق روستایی تاثیر زیادی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: جشنواره روستا در سال آینده به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد و در جنوب شهر زنجان منطقه ای به نام "قره داغ" به عنوان سایت دائمی این جشنواره طراحی و اجرایی می شود.

جواد رحمتی با اشاره به اینکه محل دائمی جشنواره به صورت نمایشگاه دائمی در جنوب شهر زنجان ایجاد می شود، گفت: شهر زنجان جاذبه های گردشگری زیادی دارد که این نمایشگاه دائمی در جنوب شهر به جاذبه های گردشگری زنجان خواهد افزود.

  

ارسال نظرات