جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا را ضامن بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تبیین فرهنگ عزت آفرین دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام از اهداف برگزاری راهیان نور است.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۵۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در همایش تجلیل از مجریان و خادمان راهیان نور با بیان اینکه عزت و اقتدار کنونی انقلاب اسلامی، مرهون رهبری امام خمینی ، بنیانگذار انقلاب اسلامی، درایت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و جانفشانی شهیدان است، گفت: رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تنها با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و مورد حمایت همه قدرت های دنیا ایستادند و پیروزمندانه عزت و افتخار را نصیب ملت ایران کردند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه از اینکه خادم شهدا هستیم باید به خود افتخار کنیم ، اظهار کرد: آشنا کردن اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در نبرد دریایی دوران دفاع مقدس ازجمله اهداف راهیان نور دریایی است.

وی  ضمن قدردانی از دست اندرکاران راهیان نور به ویژه راهیان نور دریایی، اظهار امیدواری کرد : با بررسی نقاط قوت و ضعف و رفع نواقص و تقویت برجستگی ها و تعامل و تلاش هدفمند شاهد برگزاری هرچه بهتر راهیان نور دریایی در آینده باشیم.

سردارسرتیپ دوم پاسدار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم  ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح راهیان نور ارائه و از تلاش های فوق العاده جمعی از دست اندرکاران، مجریان و خادمان طرح راهیان نور قدردانی کرد.

در این همایش که با حضور سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، امیر دریادار حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و جمعی از مسئولان استان و خادم الشهداء در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، از فعالان راهیان نور دریایی تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات