مسئول گروه جهادی شهید تهرانی مقدم در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
صابریان گفت: کلاس های قرآن و عقاید هم در برنامه های ما بود که هدف ما از همه این برنامه ها ارتقاء سطح اعتقادی و اخلاقی و فرهنگی روستاهاست.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۵۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

اصغر صابریان  جهادگر بسیجی و مسئول گروه جهادی شهید تهرانی مقدم  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی در انجام کارهای فرهنگی گفت: در اردوی جهادی آخرمان  یک سری کلاس های فرهنگی و عقیدتی برای روستائیان با حضور دو روحانی داشتیم.

 وی افزود: در گروه فرهنگی ما خواهران اعزام شدند و بحث فرهنگی راجع به اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی را دنبال کردند. در حوزه فرهنگی دو قشر جامعه هدف ما بودند اولین قشر خانمها که ظرفیت آنها در روستا به هدر می رفت و در بحث اشتغال زایی و کسب و کارهای خانگی تلاش هایی  صورت گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید تهرانی مقدم تصریح کرد: یکی از آسیب هایی که ما در روستا ها داشتیم ارتباط والدین با فرزندانشان بود که ما بحث های ارتباط گیری و تربیت فرزند را دنبال می کنیم.

صابریان گفت: جامعه هدف بعدی ما بچه های روستا بودند که در سنین مختلف کلاس های درسی و قصه گویی بیشتر در حوزه امید دهی و امیدوار کردن آنها به آینده برایشان برگزار کردیم و بازی های بومی و محلی  و کلاس های قرآن و عقاید هم در برنامه های ما بود که هدف ما از همه این برنامه ها ارتقاء سطح اعتقادی و اخلاقی و فرهنگی روستاهاست.

 

 

 

ارسال نظرات