خبرهای داغ:
بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود در بیانیه ای تاکید کرد: پشتیبانی از مسلمانان مظلوم میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنان به گوش جهانیان را مسئولیت تاریخی و اجتناب ناپذیر همه ملل و جوامع است.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۸۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی جنایات دولت میانمار بر علیه مسلمانان این کشور حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در حمایت از مردم مظلوم و مسلمانان میانمار و محکومیت جنایات دولت این کشور بیانه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ/ و آنان که ظلم و ستم کردند، به‌زودی خواهند دانست که به چه کیفر و عذابی بازگشت خواهند کرد» (سوره شعرا آیه ۲۲۷)
بار دیگر جهانیان در میان ادعای دروغین و فریبنده غرب در حمایت از حقوق بشر، شاهد نسل‌کشی بی‌رحمانه و غیرانسانی مردم مسلمان در کشور میانمار هستند؛ جایی که گروه بسیاری از مسلمانان خشونت‌بارترین ایام تاریخ معاصر را در سکوت ننگین داعیان حقوق بشر پشت سر می‌گذارند. علیرغم همه ادعا‌های واهی برابری و آزادی‌خواهی کشور‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جهان خوار، هم‌اکنون در منطقه مسلمان نشین کشور میانمار، یکی از فجیع‌ترین جنایات بشری در حال وقوع بوده و باکمال تأسف هیچ‌گونه اعتراضی از جانب مدعیان جعلی حقوق بشری ابراز نمی‌شود.
از یاد نباید بُرد که سناریوی نسل کشی مسلمانان تنها در میانمار دنبال نشده و ردپای این نقشه شوم در سایر کشور‌ها نیز دیده می‌شود. در یمن هزاران کودک بیگناه قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم گرفتار بیماری وبا شده اند درسوریه در عراق و درافغانستان و پیش از این در بوسنی توطئه نسل کشی مسلمانان باچراغ سبز قدرت‌های اهریمنی جهان وحمایت پیدا وپنهان نظام سلطه روی خونخواران و دیکتاتور‌های سفاک تاریخ را سفید کرده است؛ اما نکته متفاوت و قابل توجه درباره کشتار بیرحمانه مسلمانان میانمار این است که این جنایت‌ها در کشوری رخ می‌دهد که در راس نظام سیاسی آن شخصی قرار گرفته است که جایزه صلح نوبل دریافت کرده است! اگر اعطاکنندگان این جوایز به راستی قائل به توسعه صلح جهانی هستند، باید با پذیرش اشتباهات وجنایات دولت میانمار و محکوم کردن سکوت وقیحانه در برابر کشتار مظلومانه مسلمانان در این کشور، جایزه صلح نوبل را از عامل اصلی حمایت از این جنایت‌ها پس بگیرند.
ما اصناف و بازاریان شاهرود ضمن تشکر از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری و هشدار‌های دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از دولت، دستگاه قضایی، مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با صلابت در جهت تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری اقدام عملی نموده و از طریق مجامع بین‌المللی جهت احقاق حقوق مسلمانان مظلوم میانمار تلاش نمایند.
ما اصناف و بازاریان شاهرود جنایات ددمنشانه و وحشیانه بر علیه مسلمانان بی‌دفاع میانمار را بخشی از سیاست‌های استکباری جهانخواران دانسته و مانند همیشه از این مردم مظلوم دفاع کرده و جنایات ضدبشری علیه آنان را به شدت محکوم می‌کنیم.
کودک‌کُشی، به آتش کشیدن خانه‌ها، قتل عام و زنده سوزاندن مسلمانان از جمله جنایاتی است که امروز در مقابل دوربین‌ها و رسانه‌های دنیا در میانمار رخ داده و مجامع بین‌المللی شاهد این جنایات هستند. ما سکوت مجامع بین‌المللی را به شدت محکوم کرده و خواستار اعزام هیأت حقیقت‌یاب جهت بررسی عمق فاجعه در میانمار هستیم.
اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود همگام با سایر اقشار ضمن محکوم کردن این حرکت غیرانسانی و ددمنشانه، این ضایعه جان‌سوز را به محضر حضرت امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تسلیت عرض می‌کند و پشتیبانی از مسلمانان مظلوم میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنان به گوش جهانیان را مسئولیت تاریخی و اجتناب ناپذیر همه ملل و جوامع دانسته و با اعلام آمادگی برای هر گونه مشارکت و نقش پذیری در حمایت و کمک به آوارگان و آسیب دیدگان این جنایت از دولت محترم جمهوری اسلامی انتظار دارد در ادامه تلاش‌های جاری خود با فعال سازی ابزار‌های دیپلماسی انقلابی، ظرفیت‌ها و اراده جامعه بین الملل و سایر کشور‌های اسلامی برای چاره اندیشی و نجات مسلمانان روهیگیایی به صحنه آورده و مانع انقراض انسانیت و رواج نوع جدیدی از تروریست علیه امت اسلامی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها