خبرهای داغ:
رئیس گروه انجمن‌ها و تشکل‌های جامعه المصطفی العالمیه:
رئیس گروه انجمن‌ها و تشکل‌های جامعه المصطفی العالمیه گفت: نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار را به دلیل مشکلات مذهبی معرفی کرده‌اند ولی این فعالیت‌ها با تحریک‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۳۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا رضایی ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز المصطفائیان نسبت به نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار که در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به احادیث اهل بیت(ع) در ارتباط با خصوصیات اخلاقی مومن، اظهار کرد: اگر مسلمانی فریاد کمک‌خواهی کسی را بشنود و به یاری او نرود، مسلمان نیست.

وی با بیان اینکه مسلمانان مظلوم میانمار بدون هیچ دفاعی در مقابل هجوم کفار قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: ما انتظار داریم کهمسؤولان نسبت به این کشتار مسلمانان بی‌تفاوت نباشند و وارد صحنه‌های عملیاتی شوند و با تحریم‌های گوناگون دولت میانمار را زیر فشار قرار داده تا جلوی مظلوم‌کشی مسلمانان در مناطق مختلف جهان بسته شود.

رئیس گروه انجمن ها و تشکل‌های جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به ارتباط خوب مسلمانان با بودایی‌ها، مطرح کرد: نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار را به دلیل مشکلات مذهبی معرفی کرده‌اند ولی این  فعالیت‌ها با تحریک‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل انجام شده است و باید رئیس جمهور میانمار بداند که نباید با طناب پوسیده آمریکا به چاه برود.

وی افزود: آمریکا می‌خواهد با استقرار گروه‌های تروریستی خود در کشور میانمار در منطقه نفوذ کرده و با کشتار جمعی مسلمانان بگویند که این مسلمانان هستند که با یکدیگر به مشکل خورده و یکدیگر را می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه مسلمانان باید با اقدامات عملی به کمک یکدیگر بروند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان طلاب و سربازان امام زمان(عج) علاوه بر محکوم کردن دولت میانمار اعلام می‌کنیم که آمادگی هرگونه حمایت از مردم مظلوم و مسلمان میانمار را داریم.

ارسال نظرات