مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مرحله نیمه‌نهایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه روح‌الله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۳۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن خواهران شاغل در سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد و گفت: این مسابقات روز چهارشنبه در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم با حضور متسابقین نواحی 12 گانه استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در رشته قرائت شامل ترتیل و تحقیق و در رشته‌های حفظ 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل و رشته مفاهیم نیز تفسیر نمونه جزء 17 آیت‌الله مکارم شیرازی به رقابت می‌پردازند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات به میزبانی استان تهران و در اوسط بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که برندگان مرحله نیمه نهایی به مرحله نهایی اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی تاکید کرد: تعداد افراد راه یافته به مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران پاسدار 55 نفر است که اکثرا هم در رشته مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مسابقات یک روزه است که با حضور داوران برتر استانی برگزار می‌شود، گفت: سپاه روح الله استان مرکزی هم در امر ترویج فرهنگ قرآنی کوشا بوده و در این راستا حافظان کل قرآن سپاه روح الله استان توانسته‌اند در مسابقات مختلف استانی و کشوری مقامات درخور توجهی را کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات