فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در مرند اکران شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مرند گفت: سه فیلم از فیلم‌های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ازامروز در سالن سینمای فرهنگ شهرستان مرند اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۶۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی محیط زیست آذربایجان‌شرقی، ناصر منوچهری اظهار کرد: بخش تجسمی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز با حضور آثاری از ۴۸ کشور همچون چین، مکزیک، فرانسه، روسیه و ... در رشته‌های عکس، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، هنرهای مفهمومی به اجرا درآید.

وی افزود: با استفاده از ابزار هنر از جمله سینما و فیلم بهتر از هر روشی می‌توان مردم را با مسائل و مشکلات محیط زیست آشنا کرد و قطعاً این جشنواره می‌تواند اثرات مثبتی بر روی آموزش و بالا بردن درک محیط زیستی مردم بگذارد.

منوچهری در ادامه گفت: هدف اصلی این جشنواره آگاه سازی مردم با تمام مسائل خاک، آب، زباله‌ها و حیات وحش است تا دیدگاه‌ آنها نسبت به محیط زیست تغییر کرده و بیش از پیش وارد میدان شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان مرند یادآور شد: بعد از شهر تبریز، مرند تنها شهرستان در استان است که میزبان ششمین جشنواره فیلم سبز خواهد بود و اکران این فیلم‌ها که به صورت رایگان انجام می‌شود از امروز تا روز پنج‌شنبه و هر روز یک سانس اکران خواهد شد.

منوچهری از مردم و مسؤولان به خصوص دوستداران محیط زیست شهرستان درخواست کرد که از فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم سبز در شهرستان استقبال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار