معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: هم اکنون در سطح استان مرکزی 142 هزار و 781 مشترک صندوق صدقات کوچک، بزرگ و متوسط وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۶۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه درخصوص «جشن عاطفه‌ها» با اشاره به میزان مشارکت‌‌های مردمی برای کمک به مددجویان کمیته امداد گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی در استان مرکزی 142 هزار و  781 نفر مشترک صندوق‌های صدقات نهاد حمایتی امداد را در کمک به مددجویان یاری می‌رسانند.

وی سرانه پرداختی صدقات مردم استان را ماهانه 406 تومان برای هر نفر اعلام کرد و افزود: خیرین می‌توانند با استفاده از روش اپلیکیشن سکه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و یا شماره‌گیری کد #1*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی به کمک‌های مردمی در روز عید قربان اشاره و تصریح کرد: مشارکت‌های مردمی در عید قربان نزدیک به 356 میلیون تومان در استان جمع‌آوری شد که این میزان در قالب نذورات، اطعام و کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

جلالی با اشاره به طرح امداد یاران افتخاری ویژه خبرنگاران گفت: این طرح به منظور مشارکت خبرنگاران برای کمک به نیازمندان است، کمیته امداد استان مرکزی در نظر دارد با تاسیس مرکز نیکوکاری خبرنگاران برای نخستین بار پیشگام اجرای این طرح، در سطح کشور باشد.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند اشخاصی را از بین اعضا به عنوان هیئت عامل انتخاب کرده و کمیته امداد نیز مبلغی را برای اجاره مکان و پرداخت هزینه‌های اجرایی در راستای انجام طرح در اختیار آنها قرار دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است، گفت: این پایگاه‌ها در روز پنجشنبه در پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری، سطح شهرستان‌های استان و در روز جمعه 24 شهریورماه در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است که تاکنون 290 میلیون تومان نیز از محل مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات