خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان:

لزوم پشتیبانی از مسلمانان مظلوم میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنها به گوش جهانیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان گفت: پشتیبانی از مسلمانان مظلوم میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنها به گوش جهانیان مسئولیت همه ملت هاست.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام سلمان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان در خصوص فاجعه میانمار اظهارکرد: سربریدن انسان ها ،کودک سوزی و زنده زنده به آتش کشیدن انسان ها عملی بسیار دردناک است که باید در برابر این جنایتها همه وارد میدان شوند و همه مسلمانان جهان برای این منظور واکنش نشان داده و سکوت در برابر چنین جنایت هایی خیانت است.

وی در ادامه ابراز داشت: این جنایتکاران  تاکنون 20 هزار خانه را به آتش کشیدند و ده ها هزار نفر آواره شدند  و مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده اند و واکنشی برای این موضوع ندارند. پشتیبانی از مسلمانان مظلوم میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنها به گوش جهانیان مسئولیت همه ملت هاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که تقلیل فاجعه میانمار به یک درگیری مذهبی بین مسلمانان و بودایی‌ها را نادرست خواندند گفت: البته ممکن است در این حادثه تعصب مذهبی تأثیر داشته باشد اما این قضیه، یک قضیه سیاسی است، زیرا مجری آن، دولت میانمار است و در رأس آن دولت نیز زنی بی‌رحم قرار دارد که برنده جایزه صلح نوبل بوده و با این اتفاقات، در واقع، مرگ جایزه صلح نوبل رقم خورد.

حجت الاسلام سلمان پور بیان داشت: تجهیز همه مسلمانان برای مقابله با دشمن در میدان های گوناگون جنگ سخت و نرم و متوقف سازی فوری فجایع در کشورهای اسلامی همچون میانمار ،سوریه،عراق و افانستان از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است که امیدواریم با تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری در راه خدمت به اسلام موفق تر عمل شود.

به گفته وی؛ همه ما باید مدافع واقعی ولایت و رهبری باشیم و همچنان که در میدان جنگ 8 ساله ، در برابر دشمن ایستاده ایم و دفاع جانانه انجام دادیم ، در میدان مبارزه و جنگ نرم هم با علم آگاهی ، تقوای الهی و اخلاق پسندیده بر دشمن پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها