مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: کشورهای مسلمان نباید در برابر این جنایات اسفناک و نسل‌کشی سکوت کنند و باید سریعا واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۹۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱

کشورهای مسلمان در برابر نسل‌کشی مسلمانان میانمار سکوت نکنندحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: کشورهای مسلمان نباید در برابر این جنایات اسفناک و نسل‌کشی سکوت کنند و باید سریعا واکنش نشان دهند.

وی با بیان اینکه کشتار بی‌رحمانه  مسلمانان میانمار دل هر انسانی را به درد می‌آورد، افزود: کشورهای مسلمان باید جلوی این گستاخی بزرگ را بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: این جنایت با دستور مستقیم آمریکای جنایتکار وغده سرطانی  مخرب رژیم صهونیستی و چراغ سبز بعضی از کشورهای مرتجع عرب انجام گرفته است.

وی ادامه داد: استکبار به رهبری آمریکا از مسلمانان وحشت دارند و می‌خواهند به هر طریق ممکن به آنان ضربه بزنند اما کور خوانده‌اند چراکه در منطق اسلام وعده پیروزی به مسلمانان داده شده است.

قربانی عنوان کرد: استکبار با در تنگنا قرار دادن مسلمانان می‌خواهد مقاصد و منافع خویش را در جهان پیاده کند و این وظیفه مسلمانان است که بپاخیزند و دشمن اصلی خود را بشناسند و فریب تبلیغات مخرب آنان را نخورند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید اتحاد، وحدت وهمدلی خود را هر چه بیشتر حفظ کنند تا دشمنان نتوانند در آنان نفوذ کنند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات