خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

ارائه طرح‌های قوی و کاربردی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر بخواهیم طرح‌های قوی و کاربردی داشته باشیم که در سطح استان و کشور نیز قابل استفاده باشد به طور قطع نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر داریم .
کد خبر: ۸۹۱۷۰۱۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

ارائه طرح‌های قوی و کاربردی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی عصر امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر که با موضوع «ازدواج آسان» برگزارشد، اظهار داشت: انتظار این است که مجمع بسیج شهرستان و شورای قشر و کارگروه‌ها از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کافی را ببرند .

وی افزود: ما نخبه‌هایی داریم که در زمینه علمی افراد فرهیخته و توانمندی هستند، که می‌توانند در ارائه طرح‌های قوی و کاربردی حرکت کنند و مشکلاتی و گره‌های شهرستان را باز کنند و نقش موثری داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: اگر بخواهیم طرح‌های قوی و کاربردی داشته باشیم که در سطح استان و کشور نیز قابل استفاده باشد به طور قطع نیاز به تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر داریم .

وی با اشاره به موضوع «ازدواج آسان» اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقامی که موجود است در کنار سایر مشکلاتی که سرراه جوانان وجود دارد سختگیری در امر ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که کارگروه اجتماعی به آن پرداخته و با راهکارهای که ارئه می‌دهند امید است این مشکلات برطرف شود .

ابراهیمی با بیان اینکه سن ازدواج با توجه به این سختگیری‌ها و مشکلاتی که وجود دارد افزایش پیدا کرده است، گفت: وقتی سن افراد در زمینه ازدواج بالا می رود دچار بی‌انگیزگی می‌شوند و این امر خود عاملی در افزایش افراد مجرد در جامعه است که می‌تواند آسیب‌ها و تهدیداتی برای کشور به دنبال داشته باشد .

وی با بیان اینکه در این مسائل زمینه برای سوء استفاده دشمنان اسلام نیز فراهم می‌شود، گفت: دشمنان بحث ازدواج‌های سفید و ازدواج‌های دیگری را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوانند بی حجابی و بد حجابی را در جامعه ما گسترش دهند و جوانان را گمراه کنند .

ابراهیمی با اشاره به سخنان مستر حنفر جاسوس انگلیسی گفت: جوانان ما تقوا پیشه خود می‌کنند و با صبر، مشکلات و موانع ازدواج را پشت سر می‌گذارند و خدا ترس هستند و این وظیفه ما است که به فکر باشیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که قابل اجرا باشد و بتواند این مشکل را از سر راه جوانان بردارد، ارائه دهیم .

وی با اشاره به هشت سنت غلط از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: مهریه سنگین، جهیزیه، تجملات زیاد، اسراف، خرید از مکان‌های معروف به گرانی، مراسم در هتل‌ها و سالن‌های پرخرج، لباس عروس گران قیمت و به رخ کشیدن ثروت‌ها و عروسی‌ها از جمله مواردی است که ود باعث چشم و هم‌چشمی‌ها و سختی‌ها شده و باعث می‌شود ازدواج آسان اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار