خبرهای داغ:
معاون فرماندار هشترود در جلسه کتابخانه های عمومی هشترود که با هدف رشد مطالعه و توسعه و تجهیز کتابخانه های شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را در جامعه بگیرد چراکه مطالعه کتاب و تاثیر آن در افراد به مراتب بیشتر از دیگر رسانه هاست.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۲۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر نادری افزود: هرکس با کتاب مانوس شده و با مطالعه کتاب سطح آگاهی خود  را درجامعه بالاتر ببرد از ارزش واحترام خاصی در جامعه برخوردار خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر بدنبال افزایش سرانه مطالعه هستیم باید سرانه فضاهای کتابخانه ای و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری منطقه را نیز باید گسترش دهیم تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

رئیس کتابخانه های هشترود نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: همه باید تلاش کنیم تا با راهکارهای مناسب مردم را به سمت و سوی مطالعه کتاب سوق داده و آن ها را تشویق کنیم.

 پری اسدی با اشاره به فضاهای مجازی افزود: تاکنون اقدامات زیادی در زمینه کتابخوانی انجام شده و درتلاش هستیم تا با ایجاد امکانات و تجهیزات بیشتر و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین مردم سرانه مطالعه کتاب را بالا ببریم تا کمتر در معرض فضاهای مجازی قرار بگیریم.

 

ارسال نظرات