بسیج سازندگی ناحیه ثارلله خبر داد :

کارگاه آموزشی با موضوع "آسیب های فضای مجازی" برگزار شد

حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله یزد ، با هدف سازماندهی و هدفمند برگزارکردن کارگاههای دخترانه ، اقدام به برگزاری این کارگاه در محل امام زاده قل هوالهی یزد نمود، این برنامه با سخنرانی"شناور" و با موضوع آسیب های فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۳۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با هدف سازماندهی و هدفمند برگزار کردن "کارگاه‌های دخترانه " حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله یزد به برگزاری این کارگاه در محل امام زاده قل هوالهی اقدام نمود این کارگاه با سخنرانی "شناور" و با موضوع فضای مجازی، آسیب‌ها برگزار شد.
وی دراین گارگاه گفت:: دشمنان براساس تز فوکویاما دنبال از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و القای فرهنگ خود برای تسلط بر ایران اسلامی می‌باشند.
وی در ادامه ترویج استفاده از ماهواره و شبکه‌های مجازی وهمچنین فیلم‌های هالیوودی که همه هدفمند و به دنبال القاء و تاثیر گذاری براذهان مردم جهان می‌باشد را از جمله راه‌های تسلط آنان برشمرد.
شناور خاطر نشان کرد: دشمنان تنها با دانستن یک شماره تلفن به راحتی می‌توانند ازتمام زندگی فرد مطلع شوند بنابراین باید اطلاعات خود را در گوشی‌ها مدیریت کنیم ونحوه استفاده صحیح از گوشی‌های همراه را بیاموزیم.
در پایان به پخش دو کلیپ از فضای مجازی پرداخته شد که در آن نحوه دسترسی صاحبان شبکه‌های مجازی بر تمام اطلاعات کاربران به نمایش گذاشته شده است.
ارسال نظرات