خبرهای داغ:
در تفاهم همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه با گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور شهید بهرام ولدبیگی، دوره های آموزشی مهارتی در حرفه های مختلف در شهرستان پاوه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در تفاهم همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه با گروه جهادی بسیج دانشجوی دانشگاه پیام نور شهید بهرام ولدبیگی، دوره های آموزشی مهارتی در حرفه های مختلف در شهرستان پاوه اجرا خواهد شد.

طی جلسه ای در محل دفتر رئیس مرکز ضمن بحث و بررسی و در راستای مهارت آموزی روستاییان و اشتغال مولد و پایدار مقرر شد مركز، آموزش فنی و حرفه ای و گروه جهادی بسيج دانشگاه پيام نور پاوه ضمن اشتراک منابع و امکانات و تامین هزینه فضا، تجهیزات، مواد مصرفی و حق التدریس مربی بصورت توافقی نسب به اجرای دوره های آموزشی در روستاهای محروم منطقه اقدام لازم بعمل آید.

 

در ابتدا با اجرای دوره آموزشی مهارتی در حرفه های دوخت لباس محلی و گیوه بافی در روستای نروی بخش نوسود توافق گردید. و مقرر شد که لیست کارآموزان و فضا و تجهیزات از طریق گروه جهادی در اختیار مرکز قرار گیرد.

 

ضمنا مركز فنی و حرفه ای پاوه با معرفی مربیان واجد شرایط وصلاحیت، جهت بازآموزی و آموزش روش تدریس و استاندارد بمنظور بهره‌برداری در دوره های آتی و بدون هزینه با گروه همکاری گردد.

 

لازم به ذکر است که  انتخاب روستای هدف با توافق طرفین خواهد بود.

ارسال نظرات