ظرفیت‌سنجی صدور مجوز برای فعالیت‌های قرآنی

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نو‌شهر از فعالیت 22 مرکز قرآنی شامل 5 مؤسسه و 17خانه قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: 100 مربی فعال، 5 ممتحن و 3 داور قرآنی در شهرستان نوشهر فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۹۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد شریفی از برگزاری سه روز در هفته مشاوره قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نوشهر خبر داد و با بیان اینکه سنجش میزان آمادگی قرآنی و سطح‌بندی آنان و معرفی به مراکز قرآنی مناسب از اهداف طرح مشاوره قرآنی است.

وی با بیان اینکه کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی برخی از قرآن‌آموزان طرح مشاوره قرآنی را شاهد هستیم و با توجه به ساحلی‌بودن شهرستان نوشهر شاهد برگزاری برخی از طرح‌های قرآنی با حضور فعالان این حوزه در سواحل هستیم.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نو‌شهر، صدور مجوز قرآنی بدون توجه به فاصله جغرافیایی و توجه به توانمندی‌ها را از مشکلات فعالیت‌های قرآنی دانست و خواستار ظرفیت‌سنجی صدور مجوز برای فعالیت‌های قرآنی شد و اظهار‌کرد: طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی باید به صورت یک مدرسه مستقل فعالیت کند و قرآن‎آموزان از ابتدا تا انتها و به صورت مستمر و نظارت دقیق فعالیت کنند.

شریفی با اشاره به اینکه امسال 9 کلاس مصباح‎الهدی و نور‌الهدی در شهرستان نوشهر فعال است، گفت: تفکیک برگزاری 2 کلاس و توجه به محتوا با توجه به سنین قرآن‌آموزان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار