خبرهای داغ:
حاجی حجم سرمایه احداث کارخانه گلابگیری و عرقیجات میمه را ۴/۳ میلیارد تومان با ظرفیت ۶۸۰ تن و اشتغال مستقیم ۲۰ و غیر مستقیم ۲۰۰ نفر ارزیابی کرد و گفت: ۴۹ درصد سهم بنیاد برکت و مابقی بر عهده شرکت گلستان است.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۱۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی یکی از مشکلات بخش میمه را مهاجرت دانست و گفت: علت مهاجرت مردم از بخش میمه به سایر نقاط نداشتن درآمد کافی برای زندگی و بیکاری و عدم تولید ثروت است.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که بنده از همان ابتدای مسئولیتم در مجلس بر عهده گرفتم استفاده از همه فرصت‌ها برای سرمایه گذاری در نقاط مختلف شهرستان و ایجاد اشتغال بود که به همین منظور با همکاری اداره کشاورزی و منابع طبیعی و سایر دوستان یک تعاونی با هدف کشت صنعتی و با حضور اهالی میمه ایجاد شد و در مرحله اول ۱۳۴ هکتار زمین در برابر آب مازاد قنات «مزدآباد» و یک قنات دیگر به این تعاونی واگذار شد.
وی با بیان اینکه دو سال از زمان کشت در این زمین‌ها می‌گذرد، افزود: درحال حاضر این مزرعه به مرحله ثمر دهی محصول گل محمدی رسیده و قرار شده تا کارخانه گلاب گیری وعرقیجات و اسانس‌های گیاهی در زمینی که بالاتر از شهر میمه و نرسیده به پمپ بنزین قرار دارد ایجاد شود.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با اشاره به دعوت از بنیاد برکت برای بازدید از ظرفیت شهر‌ها و روستا‌های شهرستان و همچنین بازدید از مزرعه ۱۳۴ هکتاری «گلستان» ابراز کرد: قرار بر این شد تا «بنیاد برکت» و شرکت «گلستان» با همکاری یکدیگر یک کارخانه ۶۸۰ تنی با اشتغال مستقیم ۲۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۲۰۰ نفر را راه اندازی کنند.
حسینعلی حاجی دلیگانی حجم سرمایه گذاری در پروژه احداث کارخانه گلاب گیری میمه را ۴/۳ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: ۴۹ درصد از سرمایه سهم بنیاد برکت و ۵۱ درصد هم بر عهده شرکت گلستان خواهد بود.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار با تأکید بر حسن نیت بنیاد برکت از مشارکت در امور منتج به اشتغالزایی تصریح کرد: ما از شورای شهر و نخبگان شهر‌های وزوان و لایبید و سایر نقاط بخش میمه و بخش مرکزی شاهین شهر و بخش برخوار دعوت می‌کنیم تا این روند را در شهر‌ها و روستا‌های منطقه خودشان دنبال کرده و به فراخور شرایط و استفاده از ظرفیت‌های ممتاز خود در این مسیر قدم بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها