کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار از برگزاری 15 محفل قرآنی با کمک خیران در ماه رمضان خبر داد و با بیان اینکه در طول 15 سال اخیر این کمک‌ها وجود داشت، خاطر‌نشان‌کرد: خیرین قرآنی در روز معلم از 140 مربی قرآنی فریدون‌کنار با اهدای هدایایی تقدیر می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۱۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگویی از وجود 30 مرکز قرآنی شامل 10 مؤسسه قرآنی، 5 خانه قرآن شهری و و 15 خانه قرآن روستایی خبر داد و گفت: 140 مربی فعال در شهرستان فریدون‌کنار فعال هستند.

علی براری به فعالیت چند مؤسسه این شهرستان در پذیرش طرح‌های استانی خبر داد و افزود: مؤسسه علی بن موسی‌الرضا(ع) مسؤول برگزاری طرح استانی مهارت‌های زندگی قرآنی و مؤسسه قرآنی نور‌الهدی هم مجری طرح استانی تربیت مدرسان است.

وی از برگزاری 15 محفل قرآنی با کمک خیران در ماه رمضان خبر داد و با بیان اینکه در طول 15 سال اخیر این کمک‌ها وجود داشت، خاطر‌نشان‌کرد: خیرین قرآنی در روز معلم از 140 مربی قرآنی فریدون‌کنار با اهدای هدایایی تقدیر می‌کنند.

براری، خواستار افزایش طرح‌های مفاهیم قرآنی و مهارت‌های زندگی قرآنی شد و با بیان لزوم تقویت مربیان فعال، اظهار‌کرد: حمایت مالی از طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد و نظارت‌ها تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها