خبرهای داغ:
امام جمعه شیراز در نمایش «فصل شیدایی»:

«فصل شیدایی» نشان داد هنر مختص ابتذال نیست

امام‌جمعه شیراز گفت: «فصل شیدایی» نشان داد که هنر، تنها مختص ابتذال نیست بلکه می‌تواند در خدمت ارزش‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

آیت‌الله اسدالله ایمانیدر حاشیه برگزاری نمایش فصل شیدایی اظهار داشت: برخی گمان می‌کنند که هنر تنها با ابتذال عجین است اما نمایش فصل شیدایی نشان داد که هنر می‌تواند در خدمت ارزش‌ها قرار گیرد.

وی با تبریک به هنرمندان فصل شیدایی و ارج گذاردن بر حسن انتخاب مردم فهیم شیراز، اضافه کرد: هنرمندان فصل شیدایی به تمام ایرانیان نشان دادند که هنر تنها مختص ابتذال نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس که به همراه تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) از نمایش فصل شیدایی دیدن می‌کردند، در حاشیه این نمایش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار فارس نیز در مورد نمایش فصل شیدایی اظهار داشت: پیشنهاد بنده این است که دوستان هنرمند حرکت احمد بن موسی (ع) را در این نمایش توسعه دهند تا مکملی برای فصل شیدایی باشد.

ایمانی با بیان ویژگی‌های ممتاز نمایش فصل شیدایی، افزود: اینجا حرم سوم اهل‌بیت (ع) و بیت الغزل ما حرم احمد بن موسی (ع) است و به همین دلیل باید عنایت کافی به این قضیه داشته باشیم.

همچنین آیت‌الله دستغیب نیز در این گفت‌وگو اظهار داشت: باید به این اخلاص و هنرنمایی که این‌چنین مردم باایمان و شیفته خاندان اهل‌بیت را جذب کرده آفرین گفت و این نمایش نشان داد به‌مراتب بالاتر از این هم می‌تواند گام بردارد.

وی اضافه کرد: ما از این عزیزان هنرمند و مردم خوب و باایمانمان سپاسگزاریم و باید گفت که به آینده بسیار امیدواریم و از خداوند توان و توفیق بیشتری برای این عزیزان مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها