فرمانده سپاه بیجار گفت،توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه جزء رسالت‌های مشخص شده برای افراد شرکت‌کننده در اردو‌های جهادی است.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۵۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه اولین هدف اردو‌های جهادی خودسازی است، گفت: هم اکنون ۵۰ دانشجوی بسیجی در بیجار در قالب ارد‌وهای جهادی مشغول امداد رسانی به محرومان هستند.

حسن عسگری در جریان بازدید از فعالیت‌های دانشجویان بسیجی جهادگر در روستا‌های محروم بخش کرانی بیجار، اظهار کرد: این اردو‌های جهادی جهادگران بسیجی در روستا‌های آغبلاغ طغامین، کله زان، گل تپه، قزلجه وچطاق برگزار می‌شود.

وی مدت زمان اردوی جهادی دانشجویان بسیجی را ۱۰ روز عنوان کرد و گفت: رنگ‌آمیزی مدارس و مساجد، ساخت خانه محروم، برگزاری کلاس‌های فرهنگی و روانشناسی و کلاس‌های هنری از جمله کار‌هایی است که جهادگران طی این مدت در روستا‌های محروم بخش کرانی انجام می‌دهند.

عسگری اظهار کرد: خودسازی، کمک به مردم محروم روستا‌ها و آشنایی با زندگی و سختی‌های مردمان در روستا‌ها و نقاط دوردست از جمله دستاورد‌های این اردو‌ها برای جوانان است.


فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: بخش اعظمی از این اردو‌های جهادی بر پایه سازندگی استوار است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز شده و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌انجامد.

این مسوول عنوان کرد: برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم، محرومیت را به مسوولان گوشزد کرده و آنان را برای کار جهادی ترغیب می‌کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات