خبرهای داغ:
میزبان استقبال مردم شیراز از نمایش میدانی و چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» از مرز ۱۰۰ هزار نفر هم گذشت.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

«فصل شیدایی» نمایش میدانی و چند رسانه‌ای با موضوع هبوط آدم(ع) تا ظهور منجی عالم بشریت با استفاده و استناد به آیات قرآن كریم و روایات اسلامی تاكنون در ۱۶ استان كشور اجرا شده است كه در تمام استان‌ها با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

اكران این نمایش در ایام دهه ولایت و امامت و از ۱۰ شهریورماه جاری در شیراز نیز آغاز شد كه میزان استقبال مردم این كلان‌شهر از این نمایش عظیم فرهنگی ـ مذهبی از مرز ۱۰۰ هزار نفر هم شكست.

در شب‌های نخست اكران این نمایش هر شب ۱۰ هزار نفر از مردم از این نمایش بازدید می‌كردند كه این رقم در شب‌های آخر به ۱۳ هزار نفر، ۱۵ هزار نفر و غیره افزایش یافت لذا مهلت اكران این نمایش تا ۲۲ شهریورماه جاری تمدید شد.

شب گذشته نیز باز هم بیش از ۱۲ هزار نفر از این نمایش بازدید كردند تا بدین ترتیب ركورد میزان استقبال از این نمایش در تمام نقاط كشور در شهر مقدس شیراز شكسته شود.

در طی شب‌های اكران این نمایش علاوه بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم از هر طیف و قشر و تفكری، مسئولان مختلف نیز اعم از فرماندار، اعضای شورای شهر، علما و روحانیان از این نمایش بازدید كردند و شنیده‌ها حاكی از آن است كه برخی از علمای طراز اول استان نیز نظیر نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان ولی فقیه در استان و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از این نمایش بازدید كنند.

همخوانی نور، رنگ، صدا، صحنه‌آرائی، تصویرسازی، جلوه‌های ویژه و نمایش همگی بر تأثیرگذاری این نمایش فقهی و اعتقادی كه به عنوان بزرگترین رویداد هنری ـ فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) مطرح شده است، می‌افزاید.

یادآور می‌شود، این نمایش در بخش‌های مختلفی اكران می‌شود كه دو بخش آن شامل داستان شهادت حضرت شاهچراغ(ع) و رشادت‌های سردار شهید مرتضی جاوید، معروف به سردار تنگه احد در عملیات‌های دوران دفاع مقدس اختصاص به استان فارس دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها