مسوول بسیج حقوقدانان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:
حیدری گفت: اگر در برخی بخش‎ها شاهد پیشرفت و ترقی و موفقیت‎های چشمگیر و محسوسی هستیم حاکی از این است که در آنجا مدیریت جهادی صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۶۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

حمیدرضا حیدری مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاکیدات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم داشتن روحیه جهادی و تلاش مضاعف مسئولین عنوان کرد: باتوجه به هجمه‎هایی که امروز بر نظام و انقلاب اسلامی ما وارد می شود، لزوم برخورداری مسئولین از روحیه جهادی بیش از پیش احساس می شود.

حیدری بیان کرد: مدیریت جهادی و کارهای جهادی یعنی انجام کارهایی که فراتر از روال عادی خودش صورت می گیرد و هر مدیر و مسئولی که مسئولیت بخشی از نظام را بر عهده دارد بایستی وظایفی را که بر عهده دارد با بهره گیری از این روحیه انجام دهد تا مشکلات مربوط به حوزه مسئولیتی خود را مرتفع کند.

مسوول بسیج حقوقدانان استان زنجان تصریح کرد: واقعیت این است که اگر در برخی بخش‎ها شاهد پیشرفت و ترقی و موفقیت‎های چشمگیر و محسوسی هستیم حاکی از این است که در آنجا مدیریت جهادی صورت گرفته است و نمونه‏های بارز آن در عرصه نظامی و علمی است که مدیرانی که در چنین عرصه‎هایی کار می کنند، با انجام کارهای جهادی و بدون چشمداشت و بدون نگاه به دست بیگانگان، اقداماتی را انجام دادند که در نوع خود واقعا بی‎نظیر بوده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری نیز بر لزوم شمول این روحیه جهادی در بخش‎های مختلف جامعه است؛ لذا بایستی این تجربه را به تمام حوزه‎های دیگر که دارای مشکلات فراوان است تسری دهیم و در این حوزه‎ها افراد و مسئولینی روی کار باشند که دارای روحیه جهادی باشند و فراتر از روال اداری کارها را به پیش ببرند تا نتایج خوبی را در این حوزه‎ها شاهد باشیم.

ارسال نظرات