خبرهای داغ:
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در روند تکمیل بیمارستان بخش کردیان این شهرستان شد و گفت: با تکمیل و تجهیز بیمارستان قطب‌آباد پایگاه بهداشتی و پزشکان متخصص در این شهر مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

محمدرضا رضایی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر قطب‌آباد با اشاره به مشکلات آب شرب این منطقه از جهرم، اظهارداشت: اجرای خط انتقال آب شرب از کوه گرم به شهر قطب‌آباد از اموری است که در صورت تأمین اعتبار عملی می‌شود.

وی بیمارستان قطب‌آباد را از پروژه‌های عمرانی این شهر برشمرد و بیان کرد: در کنار تکمیل و تجهیز بیمارستان قطب‌آباد پایگاه بهداشتی و پزشکان متخصص در این شهر مستقر می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی از تکمیل و تجهیز ساختمان کتابخانه قطب‌آباد خبر داد و گفت: تقویت ساختار ادارات و نمایندگی‌های مستقر در شهر قطب‌آباد لازمه توسعه این شهر است.

وی همچنین از پیگیری عملیات اجرایی و تکمیل احداث ساختمان شهرداری، شورای شهر و آتش‌نشانی قطب‌آباد خبر داد و برگزاری جلسات مداوم و منظم با مسؤولان را لازمه پیگیری خدمات دانست.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ساماندهی ورودی‌های شهر قطب‌آباد از ساخت میدان بزرگ امام علی(ع) در محل ساختمان قدیمی مخابرات این شهر خبر داد.

به گزارش فارس، در نشست شورای اسلامی شهر قطب‌آباد با نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در خصوص درآمدزایی و افزایش توان مالی شهرداری و جذب بودجه به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و فضای سبز در بافت‌های فرسوده این شهر رایزنی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها