مصطفی برزگر
دوره توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام حوزه مقاومت شهید فهمیده برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۰۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه دوره 3 روزه آموزش و توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی شهرستان دهلران با حضور فرمانده سپاه ناحیه دهلران و پرسنل آن، کارکنان اداره آموزش و پرورش و جمعی از دانش آموزان در محل سالن آمفی تئاتر اداره کتابخانه عمومی شهرستان دهلران برگزار شد.

"سرهنگ پاسدار علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این مراسم اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود بسیج است که در اوایل انقلاب تشکیل شد و مهمترین خصیصه‌اش فرهنگ و ایدئولوژی آنست.

وی با اشاره تحریم های آمریکا علیه ایران، افزود: ما در اکثر موضوعات مختلف تحریم هستیم ولی در بحث فرهنگی تحریم نیستسم چراکه می خواهند فرهنگ غیر اسلامی را در جامعه ما وارد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: بسیج دانش‌آموزی با آموزش‌های کاربردی علاوه برتخصص و تعهد به اصول، مبانی اسلامی را به دانش آموزان می‌آموزد تا شخصیت‌هایی همچون شهید مطهری، طباطبایی و رجایی و باهنر در این کشور اسلامی پرورش یابند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی سربلند باشیم تنها راه آن اطاعت از مقام ولایت است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرمایش رهبر معظم انقلاب به‌دنبال پرورش جوانان مومن، متعهد و متخصص در بسیج دانش آموزی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ما باید آموزش های آمادگی دفاعی را ببینند، تاکید کرد: خیلی ها از اینکه درس آمادگی دفاعی در بین دانش آموزان ما وجود دارد می ترسند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران به مساجد را مهم ترین پایگاه دانست و گفت: دشمنام همواره از مساجد می ترسند چراکه که در زمان قبل از انقلاب مساجد محل برنامه ریزی برچیده شدن طاغوت بود و در دوران دفاع مقدس نیز سنگر مومنان شد و حالا نیز از دل مساجد جوانان انقلابی در حال رشد دادن می باشد.

در این دوره98 دانش آموز از دبیرستان های سطح شهر دهلران حوزه مقاومت شهید فهمید به مدت سه روز توسط اساتید در کارگاه های مختلف شرکت می کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار