مدیرعامل خبرگزاری فارس در گفتگو با«بسیج»:

رهبر اتقلاب بارها نسبت به استفاده از ظرفیت بسیج به دولت تذکر داده اند

موسوی گفت: بسیج یک شبکه گسترده‌ای است که از افراد نخبه و متخصص لبریز است، اما برای استفاده آن‌ها در بزنگاه‌های اقتصادی، دولت است که باید برنامه‌ای را ترتیب دهد تا از این نیروی فعال استفاده کند.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۵۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳

سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره نقش بسیج در بزنگاه‌های اقتصادی گفت: بسیج یک شبکه گسترده‌ای است که از افراد نخبه و متخصص لبریز است، اما برای استفاده آن‌ها در بزنگاه‌های اقتصادی، دولت است که باید برنامه‌ای را ترتیب دهد تا از این نیروی فعال استفاده کند.

وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند نیروی‌ها توانمندی را در اختیار دولت قرار دهد افزود: بسیج یک شبکه اجتماعی گسترده عظیمی است که در آن همه طیف‌ها و همه قشر‌ها با تخصص‌های مختلف پیدا می‌شود. این شبکه‌های گسترده کارویژه‌ها و نقش‌های بسیار زیادی را ایفا می‌کند. کارویژه‌ها تنها بعد نظامی و امنیتی ندارد بلکه می‌تواند در مسائل فرهنگی، اجتماعی و در نهایت اقتصادی نقش آفرینی کند.

موسوی تاکید کرد: سردار غیب پرور و سردار نقدی که در این سال‌ها مسئولیت سازمان بسیج را به عهده داشتند بار‌ها به دولت پیشنهاد دادند که از بستر‌های بسیج برای حل بحران‌ها استفاده کنند. همچنین رهبر معظم انقلاب از ظرفیت‌های بسیج مکرر صحبت‌های را ایراد کردند و از دولت خواستند که از پتانسیل‌های بسیج در حل بحران‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات