فرمانده حوزه بسیج پیام‌نور استان مازندران در خصوص اقدام مسئولان در رابطه با نسل کشی مسلمانان میانمار خاطرنشان کرد: محکوم کردن و موضع‌گیریی‌های توئیتری و اینستاگرامی برای مسؤولان جمهوری اسلامی کافی نیست و باید ورود دولتمردان به صحنه اجرا را مشاهده کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن جانبازی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در چند هفته اخیر شاهد این هستیم که حکومت جبار و ستمگر میانمار با افسار گسیختگی غیرقابل وصف و وحشی‌گری اقدام به نسل‌کشی مسلمانان روهینگیا می‌کند.

وی با بیان اینکه اخباری هم جسته و گریخته از این سو و آن سو مخابره می‌شود که لابی‌های صهیونیستی از ارتش این کشور حمایت‌های لجستیک و پشتیبانی مالیو تسلیحاتی می‌کند، افزود: صرف‌نظر از دین، آیین، رنگ پوست، نژاد و هر چیزی که مرزی باشد بین انسانیت انسان‌ها، این کشتار وسیع محکوم است.

فرمانده حوزه بسیج پیام‌نور استان مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چنین اقداماتی در سنوات گذشته نیز انجام می‌گرفت، از نظر اینجانب صرف محکوم کردن و موضع‌گیریی‌های توئیتری و اینستاگرامی برای مسؤولان جمهوری اسلامی کافی نیست و باید ورود دولتمردان به صحنه اجرا را مشاهده کنیم.

عضو شورای تبیین ماضع بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه همانطور که رهبری عظیم‌الشان فرمودند از مجاری قانونی و حقوقی این موضوعات قابل پیگیری و جلوگیری است بیان کرد: برای تنویر افکار عمومی و همچنین روشنکری برای عده قلیلی که آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های خونخوار را دلسوز جوامع بشری و حقوق بشر می‌دانند باید عوامل پشت پرده مشخص و هویدا شود.

جانبازی ادامه داد: این سوال مطرح است که چرا شورای امنیت سازمان ملل این کشتار را مطرح نمی‌کند و چرا هیچ پیشنهادی از سوی دُوَل اسلامی به این شورا تسلیم نمی‌گردد.

وی با بیان اینکه امیدواریم برچیده شدن اساس ظلم و جور در این کشور که جمعیت یک‌میلیون و 400 هزار نفری مسلمان این کشور را حتی جزو اقلیت‌های دینی به حساب نمی‌آوردگفت: به اذن و یاری الهی و مجاهدت مومنین شاهد رشد و شکوفایی اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط عالم  خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها