خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی «شمیم خانواده» همسران و دختران شاغلین در سپاه گفت: بانوان ورزشکار از 60 رده در این برنامه شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در سپاه با حضور 60 رده در همدانسرهنگ سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس تثبیت نظام و انقلاب اتفاق افتاد و تمام مردم با وحدت رویه توانستند جنگی را که دشمنان بر ما تحمیل کردند به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی «شمیم خانواده» همسران و دختران شاغلین در سپاه گفت: بانوان ورزشکار از 60 رده در این برنامه شرکت کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در این جشنواره بیش از یک هزار و 500 نفر ورزشکار در 6 رشته ورزشی تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال و تکواندو به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 21 شهریور ماه شروع و با پذیرش این تیم ها از 60 رده همراه بود، ادامه داد: 22 و 23 شهریور ماه نیز مسابقات این 6 رشته برگزار می‌شود و روز جمعه برندگان مشخص شده و مراسم اختتامیه برگزار می شود.

موسوی در خصوص برنامه‌های اجرایی در این جشنواره، افزود: همچنین برای شرکت‌کنندگان در مسابقات برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده و برنامه‌های ورزشی نیز در سالن‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش بانوان عنوان کرد: این جشنواره به نوعی کار پسندیده‌ای بوده که برای خانواده‌های شاغل در سپاه برگزار شده که یک شور و نشاطی در خانواده‌ها ایجاد شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه میزبان امسال مسابقات همدان است، تأکید کرد: این یک اتفاق مبارک است.

وی با بیان اینکه هر موضوعی را به بها می دهند نه به بهانه گفت: انسان باید وقتی وارد مشکلات می شود با آن دست و پنجه نرم کند و تجربیاتش را بیشتر کند.

موسوی خاطرنشان کرد: این جشنواره و کارهای جمعی از این قبیل یک وحدت رویه و همدلی را به وجود می‌آورد که امسال خداوند به ما توفیق داد که این جشنواره در استان همدان برگزار شود و همدان ثابت کرد که در همه زمینه‌ها میزبان خوبی بوده و امید است، بتوانیم در این جشنواره نیز میزبان خوبی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات