خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

نتیجه تحریک کردها توسط بارزانی چه خواهد بود؟

بازي خطرناك بارزاني براي كردستان زير نظر سرويس هاي جاسوسي اسراييل و آمريكا مي تواند منجر به يك فاجعه انساني و تراژدي در منطقه شود. بركسي پوشيده نيست كه بارزاني بارها نمك نشناسي را در حق ايران و عراق روا داشته است.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۷۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بازي خطرناك بارزاني براي كردستان زير نظر سرويس هاي جاسوسي اسراييل و آمريكا مي تواند منجر به يك فاجعه انساني و تراژدي در منطقه شود. بركسي پوشيده نيست كه بارزاني بارها نمك نشناسي را در حق ايران و عراق روا داشته است.
در عمليات انفال علي حسن المجيد معروف به علي شيميايي در تهاجمي تمام عيار بيش از 180000كرد را قتل عام كردند كه زير چتر آمريكا و انگليس اين اتفاق افتاد.
در تهاجم داعش به سنجار و كردهاي ايزدي تمام دنيا متوجه شدند اگر ايران و نيروهاي مردمي عراق وارد نمي شدند امروز كشتارو تجاوز به زنان و مردان كرد به بي نهايت رسيده بود.
اما هراز گاهي اعلام خودمختاري يا استقلال براي كردستان توسط بارزاني تكرار مي شود كه مي تواند فاجعه امنيتي وحشتناكي در منطقه به بارآورد و دامنه اين نا امني به ايران، تركيه و سوريه و حتي اذربايجان كشيده خواهد شد.
اسراييل شهر دهوك كردستان را به عنوان پايگاه جاسوسي و براندازي قرار داده و تمام جلسات اين نيروها در اين شهر توريستي انجام مي شود. اعلام استقلال كردهاي عراق به معناي تسلط بر بخش عظيمي از مناطق بوده كه اسراييل به عنوان تنها دارنده تكنولوژي استخراج و فراوري مي تواند وارد شده و بر بخش عظيمي از منابع نفت و گاز خاورميانه تسلط يابد.
قرار گرفتن كردستان در دل خاورميانه و هلال شيعي مي تواند تصادف و برخوردهاي ويرانگر مذهبي را دامن زده كه توسط استكبار طرح ريزي شده و دولتمردان جمهوري اسلامي ايران بايد با قدرت تمام عيار با اين پديده شوم برخورد كنند و كردستان عراق را جز جدايي ناپذير عراق قلمداد و با هرگونه تجزيه طلبي با تمام قدرت برخورد كند.
تبليغاتي كه در رسانه هاي معاند و خارج نشين انجام مي شود به دنبال كشاندن نا امني و پان كرديسم در ايران بوده تا تجزيه طلبي در ايران را با جديت دنبال كنند. اما چرا كشوري بنام كردستان براي اسراييل حايز اهميت است؟
كردستان در دل خط مقاومت به عنوان دست نشانده اسراييل و آمريكا اقدام خواهد كرد و سكوي پرتابي براي حملات متعدد به امنيت ايران عراق و سوريه خواهد بود.
كردستان به عنوان دولت تازه شكل گرفته مي تواند بازار مناسب عظيمي را براي اسراييل و غرب در مناطقه ايجاد نمايد و اسراييل را از بن بست خارج نمايد لذا پرداختن به كردستان توسط اسراييل بي دليل نيست .. تسلط نيروهاي كرد بارزاني بر بخشي از منابع نفتي كركوك،خانقين،موصل در جريان اشغال عراق توسط داعش مي تواند مشكل اسراييل را در زمينه انرژي مرتفع نمايد.
گرايش سردمداران بارزاني به عراق و حملات گسترده پژاك و عناصر ضد انقلاب از داخل اقليم كردستان يكي از موارديست كه با شكل گيري كردستان مستقل به طور سازمان يافته در ايران انجام خواهد شد و بخشي از عناصر تجزيه طلب در ايران را فعال خواهد كرد و حاكميت ايران را بر كردستان با چالشي عظيم مواجهه خواهد كرد.
اسراييل با قرار دادن يك دولت دست نشانده در كنار فرات زمينه قيچي كردن جبهه مقاومت را فراهم خواهد آورد و در صورت استقلال كردستان 4 كشور در خاورميانه گرفتار تجزيه طلبي و جنگ تمام عيار خواهد شد.
ايران به عنوان كشور مقتدر و اسلامي همواره منشا خير و تفاهم پايدار بين اقوام بوده ايران تنها كشوري در دنياست كه با تنوع اقوام زبانها همراه بوده است اما در طول تاريخ همه براي ايران جانانه جنگيدند و ايستادند.بارزاني بايد بداند در صورت همراهي با اسراييل براي تجزيه عراق با ضربه هولناك مواجهه خواهد شد و براي هميشه از صحنه سياسي اقليم كردستان حذف مي شود.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار