رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از توزیع 300 دستگاه دوچرخه از 15 مهرماه بین استان‌های سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به منظور برگزاری تور بین‌المللی میلاد دو نور گفت: بررسی‌های لازم به منظور برگزاری این مسابقات توسط مدیرکل ورزش استان مرکزی انجام و نتیجه به فدراسیون اعلام شود.

وی افزود: باتوجه به پیشنهادات ارائه شده در این نشست، مسابقات در سال 2017 به صورت داخلی برگزار شود و در سال 2018 با ثبت در تقویم فدراسیون جهانی مجدد احیا و به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

رئیس فدارسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه فدراسیون در برگزاری این رقابت‌ها نقش هماهنگ کننده داشته و تا حد امکان حمایت‌ خواهد کرد، تصریح کرد: این آمادگی در فدراسیون وجود دارد که در صورت برگزاری مسابقات ارز مورد نیاز برای برگزاری مسابقات را در اختیار استان قرار داده و در بخش فنی نیز خدمات فنی مورد نیاز را ارائه دهد.

اعزام تیم دوچرخه‌سواری ایران به مسابقات ترکمنستان

قمری در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری با 7 دوچرخه‌سوار و چهار نفر همراه به مسابقات آسیایی داخل سالن خبر داد و گفت: تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران اواخر هفته جاری به منظور شرکت در این رقابت‌ها عازم ترکمنستان می‌شود که امیدواریم با توجه به اردوهای مختلفی که برگزار کردیم بتوانیم حداقل سه مدال طلا، نقره و برنز را کسب کنیم.

وی همچنین از توزیع 300 دستگاه دوچرخه بین استان‌های سراسر کشور از 15 مهرماه خبر داد و گفت: علاوه بر طرح توزیع دوچرخه، طرح استعدادیابی نیز در کشور کلید زده خواهد شد.

رئیس فدارسیون دوچرخه سواری کسب مدال‌های رنگارنگ در بازی‌های آسیایی طی چهار سال اخیر، کسب مدال برنز توسط پرتو آذر در مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان، کسب رنکینگ برتر آسیا توسط فرهاد شکری، کسب عنوان برترین فدراسیون در قاره آسیا، کسب سه کرسی آسیایی برای نخستین بار را از مهم‌ترین دستاوردهای فدراسیون برشمرد و افزود: با توجه به برگزاری انتخابات رئیس فدراسیون جهانی بنده به عنوان نماینده روسای فدراسیون قاره آسیا در صورت صدور ویزا در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات