خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه 12 قائم (عج) سمنان، جانشین سپاه استان سمنان و معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در آیینی با حضور مسئولان کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، آیین تودیع و معارفه فرمانده تیپ12 مردم پایه قائم(عج) سمنان، جانشین سپاه استان سمنان و معاون هماهنگ  کننده سپاه استان سمنان با حضور سردار مهدوی نژاد جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این آیین از تلاش های صادقانه اسحاق موحدیان جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان تقدیر و بدین ترتیب منصور شوقانی به عنوان جانشین جدید فرماندهی سپاه استان سمنان معرفی شد.

همچنین با قدردانی از زحمات مهدی اصغری معاون هماهنگ کننده اسبق سپاه استان سمنان حکم مسئولیت جدید این معاونت به آقای علی خالقیان تفویض شد.

گفتنی است؛ احمد برسلانی نیز به عنوان فرمانده جدید تیپ مردم پایه 12 قائم (عج) معرفی و از  حمات سردار قاسم زاده فرمانده اسبق تقدیر و قدردانی شد.

 سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در این آیین ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات و مجاهدت های مسئولن اسبق در انجام مأموریت ها و وظایف محوله با اشاره به همدلی و وحدت رویه و همراهی بسیار خوبی همواره در مجموعه مدیران و فرماندهان وجود داشته و دارد، اظهار داشت: سردار قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان یکی از فرماندهان پر تلاشی است که در ایجاد و تداوم این همدلی ها نقش بسزایی داشته است.

وی ادامه داد: سیر صعودی آمادگی رزم تیپ 12 قائم (عج) مرهون تجارب ارزنده سردار قاسم زاده و سعه صدر ایشان بوده است و از دیگر مأموریت هایی که با فرماندهی ایشان به نحو احسن به انجام رسید مأموریت جعفر طیار تیپ بود که یگان بسیار  خوب و منسجمی اعزام شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ادامه از تلاش های بی وقفه اسحاق موحدیان جانشین سپاه استان سمنان و همچنین مهدی اصغری معاون هماهنگ کننده این یگان قدردانی کرد و گفت: این عزیزان در نهایت صداقت، اخلاص و تواضع هر یک در جایگاه مدیریتی خویش پیگیر کارهای بسیار سخت و فراوان بسیج بودند و این ویژگی ها در انجام کارها ملموس، واضح و مبرهن بود.

سردار شاهچراغی با اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های بسیار دقیقی که در میان مجموعه این مدیریت ها و ریاست ها وجود داشت، گفت: باید از تجربیات و ظرفیت های این عزیزان بهره گیری شود.

وی تصریح کرد: پست و جایگاه های شغلی همگی دنیوی هستند و همیشگی نبوده اند؛ بنابراین باید تا لحظه ای که لباس خدمت گذاری بر تن داریم به نحو احسن به وظایف خود عمل کنیم.

 سردار مهدوی نژاد جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه اظهار داشت: پاسداری از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری بزرگ است.

وی بیان داشت: ما پاسداران در مسیر پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی مسئول هستیم و این را توفیق خداوند عزوجل می دانیم و خوشا به حال آن دسته  از افرادی که این جایگاه را درک کنند و این مسئولیت را خدمتی برای پروردگار بدانند و به عبارتی دیگر انجام وظیفه در راه حفظ انقلاب را عبادت بدانند.

سردار مهدوی نژاد تصرح کرد: خداوند بر ما با انقلاب اسلامی منت گذاشته است؛ بنابراین باید همگان از این ظرفیت نهایت استفاده و بهره برداری را ببریم.

وی در ادامه به توطئه های مستکبران در عالم علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: وحدت و انسجام میان مسلمانان باید هر روز مستحکم تر شود.

جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه گفت: توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز که از بدو پیروزی انقلاب شاهد بوده ایم و امروز آنها می خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را از مدار جامعه خارج کنند؛ اما زهی خیال باطل چرا که ملت ایران از نعمتی به نام ولایت به رهبری امام خامنه ای بهره مند هستند.

سردار مهدوی نژاد تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب چند مؤلفه مهم را در جهاد کبیر مدنظر دارند که از جمله آنها حفظ شعارهای انقلاب،تربیت کادر شایسته و صالح برای نظام مدیریتی کشور و تدوین تجربه های انقلاب با کار علمی که ما به عنوان پاسداران انقلاب موظف به انجام و عملیاتی سازی این مؤلفه های کلیدی هستیم و باید برای تربیت کادر و نیروی انسانی با ایمان و کاردان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: شهیدانی همچون حججی ها در مقابل داعش و داعشی می ایستند و در راه اسلام سرشان را تقدیم می کنند چرا که جوهره شان ایمان است.

جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه به ایفای نقش سپاه در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در سپاه تمام تلاش مسئولین این است که نگذارند این سپاه آسیب ببیند.

سردار مهدوی نژاد در پایان به سابقه بسیار درخشان سردار قاسم زاده در استان مازنداران اشاره کرد و از زحمات وی قدردانی کرد و گفت: سردار برسلانی نیز چهره شاخص و برجسته ای هستند و مأموریت سخت گردانها تکاور را به خوبی انجام دادند.

وی از تلاش های بی دریغ سرهنگ موحدیان نیز قدردانی کرد و بیان داشت: وی در انجام مأموریت ها هم و غمشان این بود که برنامه ها به خوبی اجرا شود.

 سردار سیدمرتضی قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان نیز در این آیین ضمن تقدیر از اعتمادی که سردار شاهچراغی به ایشان داشته اند از تمامی معاونت ها و مدیران سپاه قدردانی کرد و گفت: خداوند متعال را شاکرم که فرصت خدمت گذاری در این یگان را به من عطا کرد؛ تیپی که همدلی مثال زدنی حکمفرما بوده و خواهد بود.

وی بیان داشت: گردان های امام حسین(ع) همدلی و تعامل بسیار خوبی با فرماندهان نواحی دارند و این  جای قدردانی و سپاس دارند.

سردار قاسم زاده گفت: تیپ 12 در سال 92  رتبه 27 کشوری را دارا بوده است و خوشبختانه با تلاش همه مجموعه ها توانستیم در سال 94 به رتبه هفتم یگانهای مردم پایه کشور دست یابیم و در سال 95 جز 10 یگان برتر کشور شدیم.

در پایان سرهنگ برسلانی ضمن تقدیر از سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان سمنان و سردار قاسم زاده بیان داشت: از خداوند متعال می خواهم با کمک شما پاسداران بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلام گام برداریم و این گام ها مورد رضایت ایزد منان باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها