خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

جامعه نیازمند گرامیداشت یاد شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: آرامش و امنیتی که امروز در جامعه حکم فرما است حاصل فدا شدن خون شهدای عزیر این کشور است، لذا لازم است که یادآنها همواره گرامی داشته شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۷۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین در جلسه هماهنگی دفاع مقدس به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرده و گفتند : کسی که آخرت را داشته باشد و نیت اش قربت الی الله باشد یا رنگ و بوی خدایی داشته باشد خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت سعادتمند می کند.
وی خاطر نشان کرد: در زندگی روزمره در برخی از کارها که شایسته یک انسان خوب است انجام دهیم تا بتوانیم راه سعادت و خوشبختی را طی کنیم.
عدالتی شربیانی گفت: جانفشانی ها و ایثارگری های دیروز شهدا ، عزت و اقتدار ملی و بین المللی امروز رابرایمان به ارمغان آورده است.
وی ادامه داد: همگی باید به شکرانه این اقتدار در این برهه خاص از زمان با حضور خود در عرصه های مختلف و مناسب تهای ملی مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان بکوبیم.
این مسئول یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس است و امنیت امروز جامعه را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی‌های این بزرگواران هستیم و راه ان‌ها را باید ادامه داد.
4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها