فرمانده سپاه شهریار با بیان اینکه،پیروزی جریانهای مقاومت منطقه علیه تروریستها برگرفته از دفاع مقدس بود،گفت:رشادتها،سختی ها و‌دشواریهای دفاع مقدس،الگویی برای پیروزی جریانهای مقاومت منطقه علیه تروریستها شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهریار، سرهنگ امین ا...یامینی،فرمانده سپاه شهرستان شهریار،در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد،ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس،رهنمودهای امام شهدا،عزم ملت و رشادت‌جوانان ایران را در مقابل متجاوز بحثی،عامل پیروزی نبرد حق علیه باطل برشمرد و‌اظهار داشت:با ترویج فرهنگ جهاد و‌شهادت رزمندگان و‌جوانان گوش به فرمان حضرت امام(ره)پا پیش گذاشتند و‌این انقلاب را برای سالهای سال بیمه کردند.

وی بر این اساس اضافه کرد:مردم ،مسئولین و‌جوانان نسل سوم و چهارم کشور،باید درس ایمان خالص به خدا را از شهدا بیاموزند و‌ مدیون مجهادت این عزیزان که تاثیر گذار در امنیت امروز است باشند.

سرهنگ امین ا...یامنی در بخش دیگری از نشست خبری، با بیان اینکه،پیروزی جریانهای مقاومت منطقه علیه تروریستها برگرفته از دفاع مقدس بود،تصریح کرد:اگر انتقال فرهنگ ایثار و‌شهادت رزمندگان دفاع مقدس و‌رهنمودهای رهبری در سوریه،عراق و‌یمن نبود،بی شک مردم مظلوم و جریانهای مقاومت در جبهه مقابله با تروریست دوام نمی آوردند و شکست میخوردند.

این مقام نظامی اضافه کرد:سختی ها و‌دشواریهای دفاع مقدس،الگویی برای پیروزی جریانهای مقاومت منطقه علیه تروریستها شد.

فرمانده سپاه شهریار، روحیه بسیجی و‌کمک مستشاری ایران را عاملی دیگر از پیروزی جریانهای مقاومت علیه تروریستها و‌دولتهای تروریستی بیان کرد و‌گفت :امروزه مقاومت  مردم مسلمان منطقه در عراق وسوریه  نشات گرفته از روحیه بسیج و کمک مستشاری نظام ایران به نیروهای مقاومت است و امروزه توانسته اند  با روحیه بسیجی  داعش را در عراق و سوریه پس بزنند و تقریبا بیرون کنند.

 

این مقام نظامی در شهرستان افزود: با وجود در دست داشتن بهترین و پیشرفته ترین امکانات نظامی در دست داعش  نیروهای مقاومت توانسته اند  پیروز نبرد باشند.

متلاشی کردن تیم تروریستی اجناد الشام در شهر اندیشه شهریار

  سرهنگ یامینی در ادامه، از دستیگیری  عضویی از گروهک ترویستی موسوم به اجناد الشام در شهر اندیشه شهریار خبر داد وبیان داشت: طی عملیاتی گسترده و پیچیده امنیتی اطلاعاتی به دست سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه در شهر اندیشه ،توانستیم این گروه تروریستی را که قصد سازماندهی و اجرای عملیات های تروریستی و خراب کاری را در سطح استان داشتند متلاشی کنیم.

‌یامینی در خاتمه این نشست خبری،با اشاره به اینکه،در هفته دفاع مقدس،سپاه شهریار تمام توانخود رادر هرچه بهتر برگزار کردن این یوم تاریخی انجام میدهد اظهار داشت:در روز ۳۱ شهریور همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، رژه تمام ارگان های نظامی و‌انتظامی شهرستان شهریار به همراه سازمان های امدادی  در مکان بلوار نواب شهریار ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات