فراهانی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توانستیم در وادی تولید و فرآوری قدم بگذاریم و کاری صورت گرفت که ارزش افزوده زیادی همراه داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

محمد فراهانی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت های خود که در قالب حوزه های اقتصاد مقاومتی انجام داده است اظهار داشت: باوجود آنکه تا سال 91 کارمند دولت بودم اما استعفا دادم و بجای آن یک شرکت فنی مهندسی مشاور در زمینه اکتشاف و زمین شناسی تاسیس کردم. با تیم تخصصی که صورت گرفت که باعث اشتغال زایی برای 5 نفر شد، بر روی معادن عقیق قم مطالعه و بررسی انجام گرفت. همیشه معادن گوهر شناسی بستری برای خام فروشی بود اما پیرو صحبت های رهبر معظم انقلاب شرکت در بحث فرآوری سنگ های استخراج شده فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه از سال ها پیش رهبری هدف کشور را در حل بحران های اقتصادی قرار داد و آن را با نام اقتصاد مقاومتی مطرح کرد افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توانستیم در وادی تولید و فرآوری قدم بگذاریم و کاری صورت گرفت که ارزش افزوده زیادی همراه داشته باشد. این درحالی است که کارگاه های پیشرفته ای تشکیل شده است که از کنار آن برای 35 نفر اشتغال زایی صورت گرفت.

این فعال بسیجی در خصوص اشتغال زایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: اشتغال زایی یکی مسئله های اصلی کشور است و در همین خصوص یک مرکز آموزشی را راه اندازی کردیم تا با آموزش های لازم برای تعدادی اشتغال زایی صورت بگیرد. در این مرکز با آموزش های گوناگون افراد را تربیت می کنیم و پس از اتمام آموزش ها به آن ها کار داده می شود. این پروسه همراه با سفارش کار، دادن دستگاه های مناسب بود و با این روش توانستیم 16 نفر را صاحب شغل کنیم. این اشتغال زایی در قالب کارگاه های خانگی شکل گرفت و افراد در خانه های خود مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات