رئیس سازمان ورزش بسیج کشور:

نمایندگان کشورمان در میادین ورزشی باید اخلاق‌مدار و منش پهلوانی داشته باشند

دین اسلام دین اخلاق است پس افرادی که به عنوان نماینده از کشورمان در میادین ورزشی حضور می‌یابند باید اخلاق‌مدار و منش پهلوانی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۳۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس سازمان بسیج ورزش کشور در افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی بسیج سراسر کشور   گفت: برای درخشش در رده‌های مختلف ورزشی باید بتوانیم به سختی تلاش کرده و آن را در دستور کار قرار دهیم.

سردار کاظم یزدانی افزود: مدیران و برنامه‌ریزان کشور باید با برنامه‌ریزی دقیق بسترهای لازم را برای ورزشکاران فراهم کنند اما همت و اراده ورزشکاران اصل دیگر در این موفقیت محسوب می گردد که تعیین کننده می باشد، به خصوص در رشته‌های ورزشی اولویت دار در سطح استعداد یابی  که نیاز به تجهیزات زیادی ندارند که شامل رشته‌هایی همچون تیراندازی، کاراته، تکواندو، جودو می باشد.

وی در ادامه رسیدن به موفقیت در ورزش‌های رزمی، جزو اولویت‌های بسیج محسوب می‌شود اظهار داشت: موفقیت در ورزش‌های رزمی نیازمند امکانات زیادی نیست و اراده نیاز دارد، از همین رو از ۶ سال قبل پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج راه‌اندازی شده است.

رییس سازمان بسیج ورزش با بیان اینکه مسؤلان ورزش کشور باید با برنامه‌ریزی تخصصی و دقیق بستر کار را برای ورزشکاران مهیا نمایند تصریح کرد: با این وجود آن چیزی که بسیار مهم و اهمیت دارد همت خود ورزشکاران است.

سردار یزدانی با توجه به اینکه  برخی از رشته‌ها به ابراز آلات پیشرفته نیاز ندارد افزود: در این گونه رشته‌ها اولا علم و تخصص مربی و دوم اراده ورزشکار اصل کار است.

وی در ادامه افزود: تلاش‌های تخصصی که در حوزه ورزش توسط مسؤلان امر در کشور انجام می‌گیرد اخلاق نیز یکی از مهم‌ترین اصل‌ها در ورزش تلقی ‌شود.

رییس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: دین اسلام دین اخلاق است پس افرادی که به عنوان نماینده از کشورمان در میادین ورزشی حضور می‌یابند باید اخلاق‌مدار و منش پهلوانی داشته باشند.

 سردار یزدانی با اشاره به اینکه این مراسم برگزاری نهمین المپیاد ورزشی بسیج کشور می باشد، خاطرنشان ساخت: این رقابت‌ها بین 1200ورزشکار از 32 استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین زمینه 120 پایگاه استعدادیابی بسیج در سطح کشور از 22 شهریور تا 24 شهریور در این المپیاد حضور دارند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار