معاون اداره کل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:
در طرح ساماندهی صندوق‌های صدقه کمیته امداد، صندوق‌ها در معابر کاهش‌ می‌بابد و در مقابل صندوق‌های اماکن جایگزین آن می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون اداره کل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در جمع معاونان مشارکت‌های مردمی شهرستان‌های استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیندهای اجرایی حوزه مشارکت‌های مردمی باهدف جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی تغییر یافته است گفت: رویکرد تحولی حوزه مشارکت‌های مردمی در شکل و نحوه اجرای برنامه‌های این حوزه  موجب افزایش فعالیت‌ها در حوزه‌های جذب منابع مالی برای خدمت‌رسانی به جامعه می‌شود.

حمزه علی کوهساری افزود : تلاش می‌کنیم با رویکرد اقناعی نیازهای مددجویان تحت حمایت این نهاد را در بخش‌های مختلف به خیران ارائه کرده و زمینه مشارکت بیشتر آن‌ها در برنامه‌های کمیته امداد را فراهم کنیم .

وی با اشاره به ساماندهی صندوق‌های صدقه در سطح استان‌ها اظهار داشت: در طرح ساماندهی صندوق‌های صدقه کمیته امداد، صندوق‌ها در معابر کاهش‌ می‌بابد و در مقابل صندوق‌های اماکن جایگزین آن می‌شود.

کوهساری بابیان اینکه با ساماندهی صندوق‌های صدقه در کنار افزایش ایمنی، هزینه‌های مربوط به نگهداری صندوق‌های صدقه نیز کاهش می‌یابد، تصریح کرد: با اجرای طرح ساماندهی صندوق‌های صدقه و جایگزینی صندوق‌های صدقه اماکن به‌جای صندوق‌های معابر، از محل صرفه‌جویی انجام‌شده طرح‌های مبتنی بر نیاز جامعه هدف کمیته امداد توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از طریق روش‌های الکترونیکی و نوین افزایش می‌یابد گفت: تا پایان برنامه پنج‌ساله ششم کمیته امداد ۸۰ درصد از کمک‌های مردمی باید از طریق روش‌های نوین جذب شود.

کوهساری خاطر نشان ساخت: توسعه روش‌های الکترونیکی برای جذب مشارکت‌های مردمی موجب می‌شود بخش اعظمی از هزینه‌های مربوط به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کاهش‌ یافته و اثربخشی اجرای طرح‌های مشارکتی افزایش یابد.

ارسال نظرات