فرمانده سپاه رامسر گفت: استکبار به دنبال تزریق روح ناامیدی در ایران است.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد جعفری در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: صدام در سال ۱۳۵۹ با حمایت همه جانبه آمریکا و با این هدف که انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد به کشور حمله کرد.

وی با بیان اینکه صدام به دنبال فتح چتد روزه کشور در 31 شهریور سال 59 بود، تصریح کرد: با وجود نوپایی انقلاب اسلامی ایران، مردم بسیجی، سپاه و ارتش با دستان خالی و ایمان و مهنویت در کنار روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی از خاک و وطن خود دفاع کردند.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه اگر آن دفاع جانانه آن روز ها نبود ناموس، خاک وطن، شرف و عزت کشور لگدمال می‌شد گفت: استکبار با حمایت از صدام و تحریک وی به حمله به دنبال این بود که اهداف انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) دست یافتنی نشود.

وی افزود: اصل انقلاب اسلامی عزت، استکبارستیزی، انقلابی بودن و ولایتمداری بود و استکبار و غرب اهداف خود را با اهداف انقلاب اسلامی در تضاد می دید.

جعفری با بیان اینکه بسیجیان، ارتش و سپاه  در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند که امروزه به عنوان حماسه دفاع مقدس نامیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان که خون پاک خود را تقدیم کردند تا نظام و انقلاب  پابرجا باشد و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان، نوجوانان و نسل جدیدی که آن زمان را درک نکردند این هفته نامگذاری شد.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه امروزه جوانان باید بیدار و به آینده و توانایی های خود امید داشته باشند اظهار کرد: استکبار جهانی امروزه به دنبال تزریق ناامیدی به روح و جان جوانان کشور بوده اما جوانان با اراده و توان خود با روحیه الهی، معنوی، ولایتمدارانه، شهادت طلبی و انقلابی در دفاع مقدس نشان دادند که می‌توانند در مقابل دشمن بایستند و راه آنها را سد کرده و از کیان و مرز و بوم خود دفاع کنند.

وی افزود: امروز هم با همان نگاه می‌توانند کشور و انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های بیگانگان حفظ کرده و پله های ترقی و توسعه را با نگاه ۸ سال دفاع مقدس طی کنند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در رامسر اجرایی می‌شود، گفت: هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم همزمان است و همایش شیرخوارگان حسینی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، دیدار با خانواده های معظم شهدا،. نمایشگاه دفاع مقدس، یادواره های شهدا، اعزام روایان جنگ به مدارس، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برنامه خاطره گویی رزمندگان اسلام، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برپایی اردوهای جهادی، برگزاری کارگاه های مهارت زندگی و محفل فرهنگی و شعر دفاع مقدس، حضوردرنمازجمعه ومراسم تجلیل از رزمندگان برنامه های محوری این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها