فرماندار شهرستان خاتم در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس این هفته را فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ان به نسل امروز دانست و خاطر نشان کرد تا زمانی که ظلم و ستم باشد ما هم به دفاع خواهیم پرداخت .
کد خبر: ۸۹۱۷۴۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ در آستانه هفته دفاع مقدس نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت این هفته در محل فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد.
فرماندار شهرستان خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ، یاد و نام شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی را نیز گرامی داشت .
وی در ادامه با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با رهبری محکم و استوار معمار کبیر انقلاب و به ثمر نشستن آن که نتیجه ای جز یاس و نا امیدی دشمن را نداشت ، به چگونگی اغاز یک جنگ تمام عیار بر علیه ایران اسلامی توسط کشور عراق و با حمایت ابر قدرت های مستکبر جهان در 31 شهریور ماه سال 59 اشاره کرد.
مهندس فرجام فاضلی در ادامه با بیان اینکه کشور ایران آغاز گر جنگ نبود و تنها از کیان و استقلال خود دفاع کرد به بیان برخی از ویژگی های دفاع مقدس پرداخت و خاطر نشان کرد : باید از ظرفیت و فرصت هفته دفاع مقدس برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن بین مردم به ویژه نسل امروز پرداخت .
فرماندار شهرستان خاتم در ادامه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم گفت: حماسه دفاع مقدس امسال با حماسه عاشورا گره خورده است و باید با تاسی از مکتب و فرهنگ عاشورا تا زمانی که ظلم و ستم رواج داشته باشد به دفاع پرداخت .
وی در پایان با اشاره بر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس به هر چه باشکوهتر برگزار شدن این هفته در سطح شهرستان تاکید کرد .
ارسال نظرات