جانشین فرماندهی سپاه مراغه در آیین گرامیداشت دهه امامت، گفت: نعمت ولایت و رهبری موجب تداوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۱۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: اگر امروز ملت ایران اسلامی بخواهند به خون پاک شهدا لبیک بگویند باید از ولایت فقیه پیروی کنند.

وی به اهمیت نعمت ولایت و امامت اشاره ای کرد و گفت: اسلام احکام زیادی از قبیل نماز و روزه و حج وغیره دارد اما  معیار شناخت حق از باطل ولایت است .

ساعدی توطئه دشمن را حساب شده و دقیق معرفی و بیان کرد: استکبار جهانی و بدخواهان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه های مختلف وارد می شوند اما بدانند  مسیری که مورد تائید ولایت نیست  باطل است .

وی با اشاره به  فرمایش امام(ره)  که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد گفت: ولایت فقیه و رهبری این نظام را از گردونه ها و فتنه های  سخت و خطر ناک  تاریخ عبور داده است.

ساعدی فتنه 88 را خطرناکتر جنگ تحمیلی دانست و افزود: فتنه 88 را تدابیر و رهنمود های پیامبر گونه ولایت و بصیرت ،  آگاهی و ایمان مردم  خنثی کرد .

وی مبانی انقلاب را امام(ره)، شهدا و دفاع مقدس برشمرد و گفت: آن چیزی که می تواند استقلال ما را تامین کند تکیه شفاف و صریح به مبانی انقلاب است.

جانشین فرماندهی سپاه مراغه به حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و افزود: متاسفانه بعضی ها در داخل حل مشکلات معیشتی مردم  را به آمریکاو اروپا سوق می دهند در صورتی که حل مشگلات اقتصادی و معبشتی مردم خواست و تاکید ولایت و رهبری است.

ارسال نظرات