فرمانده سپاه ناحیه همدان مسلمانان را سدی در مقابل منافع استکبار دانست و گفت: استکبار جهانی مسلمانان را مزاحم مقاصد خویش می‌دانند بنابراین از هیچ جنایتی برای از میان برداشتن آنها دریغ نمی‌کنند که کشتار مسلمانان میانمار نیز در این راستا است.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

مسلمانان سدی در مقابل منافع استکبارسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: باید مجامع بین‌المللی جلوی این اقدام وحشی‌گری را بگیرند.

وی با بیان اینکه سکوت مجامع بین‌الملل در برابر این جنایات و نسل‌کشی به معنای رضایت آنها به این جنایت بزرگ ضد بشری است، گفت: مسلمانان باید بر اساس آموزه‌های قرآنی متحد شوند و از تفرقه بپرهیزند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان مسلمانان را سدی در مقابل منافع استکبار دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی مسلمانان را مزاحم مقاصد خویش می‌دانند بنابراین از هیچ جنایتی برای از میان برداشتن آنها دریغ نمی‌کنند که کشتار مسلمانان میانمار نیز در این راستا است.

وی ادامه داد: وظیفه مسلمانان این است که در خط قرآن باشند و فریب استکبار را نخورند چراکه  آنان به کسی رحم نخواهند کرد.

برگز در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: اولین کسی که درباره این کشتار بی‌رحمانه موضع گرفته است رهبری انقلاب و با بصیرت ایران اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات