خبرهای داغ:
سردار ابراهیمیان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: شاهرود یک هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در زمان خود، به نسبت جمعیت دومین میزان شهید را در ایران به خود اختصاص داده بود
کد خبر: ۸۹۱۷۵۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عبدالرحیم ابراهیمیان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن هلال احمر این شهر ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برنامه‌های این هفته با غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده این عزیزان آغاز و برنامه محوری آن رژه یگان‌های نمونه مسلح ارتش، سپاه، ناجا و بسیج استان سمنان خواهد بود.
وی افزود: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای دفاع مقدس، رژه موتوری، رقابت‌های ورزشی و فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در این ایام تدارک دیده شده است.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با اشاره به رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: شاهرود یک هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در زمان خود، به نسبت جمعیت دومین میزان شهید را در ایران به خود اختصاص داده بود لذا باید گفت: هفته دفاع مقدس برای مردم شاهرود که با فرهنگ شهادت آشنا هستند، دارای اهمیتی خاص است.
ابراهیمیان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌های فراوانی است که توسط مردان و شیر زنان ایران اسلامی خلق شد تا امروز هرآنچه از اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسته باشد، مرهون زحمات آنان قلمداد شود.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور مردان بی ادعایی است که در جنگ مردانه ایستادند و تا شهادتشان حتی کسی نامی از آن‌ها نیز نبرده بود لذا این ایام یادگار نام‌هایی است که ایستادگی را به همه آموختند و خودشان ستاره وار رفتند.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با تاکید بر اینکه دفاع مقدس حاصل کار یک ملت است، گفت: حاصل افتخار آفرینی یک امت در قالب یک کشور و باید برنامه‌های این هفته بتواند پل ارتباطی بین نسل جوان جامعه و آرمان‌های مقدس انقلاب باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها