فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری گفت:
سردار عبدالله‌پور در نشست خبری مربوط به هفته دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یش از 600برنامه برای هفته دفاع مقدس داریم.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۵۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) نشست خبری اعلام مراسمات هفته دفاع مقدس و همچنین برنامه فرهنگی رزمی ستارگان درخشان در سالن جلسات شهدای صالحین سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در این مراسم که فرمانده سپاه قدس گیلان، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، مدیرکل ستاد کنگره 8000شهید استان گیلان، معاون فرهنگی سپاه گیلان و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان حضور به هم رساندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تبریک دهه ی ولایت گفت: سرنوشت همه ی ما به دست سیدالشهد(ع) است، که باید از اعمالشان درس بگیریم تا همانند آنها رستگار بشویم.

سردار عبدالله‌پور شعار هفته ی دفاع مقدس برای امسال را من انقلابی‌ام عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 600برنامه برای هفته دفاع مقدس داریم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه نگاه به شعار من انقلابیم سر فصل همه‌ی کار های سپاه است اضافه کرد: سپاه با شاخص‌هایی که مقام‌معظم‌رهبری برای انقلابی‌گری مشخص کرده است عمل خواهد کرد و معتقدیم بزرگنرین شاخصه‌ی انقلابی‌گری استکبارستیزی می باشد.

وی با اشاره به اینکه هرکجا که بر اصول مان ایستادیم پیروز شدیم و به نتیجه‌ای که دلخواه‌مان بود رسیدیم تصریح کرد: ما در مسیر برپایی قیام و انقلاب امام زمان همت خود را جزم کردیم و هرگز از اصول خود کوتاه نخواهیم آمد.

سردار محمد عبدالله‌پور تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نشانی از همت بزرگ سپاه هستند که نشان دادند در مسیر رسیدن به آرمان‌های‌شان منافع شخصی‌شان را فدای راه خود کردند حتی به قیمت جان خود.

عبدالله‌پور به عملکرد سپاه در حوزه‌ی سیاسی اشاره کرد و گفت: سپاه امروز تقوی فردی و سیاسی پیشه گرفته و بر اصولی که رهبری آن را برای سپاه مشخص کرده می‌ایستد.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلابی‌گری را تبیین کرد و گفت: انقلابی کسی است که در تقوی استوار باشد و کسانی که در مواقع حساسی همچون فتنه سکوت کردن یعنی از مرز انقلابیون فاصله دارند.

وی امنیت به وجود آمده حاصل 8 سال دفاع این مردم در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس نشان داد هرکجا که اراده مردم باشد، با تکیه بر خدا و استقامت می‌تواند از همه‌ی موانع عبور کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ما یاد داد که می توان مظلوم بود اما با صلابت بود و افزود: ایمانی که از نسل دفاع مقدس به جا مانده بود نسل شهدای مدافع حرم را پرورش داد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی پیروز نمی‌شدیم مگر اینکه مردم به میدان آمدند و اضافه کرد: آنچه را که امرز در کشورمان و در زمینه‌هایی همچون علم و فن‌آوری به دست آورده‌ایم حاصل نگاهی است که در دفاع مقدس جاری بود و به نسل‌های بعد نیز منتقل شد.

وی بیان کرد: امروز این توانایی را داریم که موشکی تولید کنیم که وسیله‌ی درحال حرکتی که در فاصله‌ی 2000کیلومتری وجود دارد منهدم کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح داشت: امام گفت جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال دارد، که امروز با توجه به پیروزی‌های به دست آمده در خاورمیانه به این جمله از امام پی می‌بریم.

سردار عبدالله‌پور افزود: تلاقی ماه محرم و هفته‌ی دفاع مقدس نشان دهنده‌ی این است که شهدای ما به شهدای کربلا اتصال پیدا کردند و همانند آنها به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات