معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: سومین دوره نمایش بزرگ فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان در استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۶۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی اظهار داشت: سومین دوره نمایش بزرگ فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان در استان گیلان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این نمایش در یک هفته از 27 شهریورماه تا 3 مهرماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این همایش در کیلومتر چهار جاده رشت به تهران در دهکده مقاومت برگزار می‌شود.

بایرامی با بیان اینکه نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان است تصریح کرد: این نمایش در ابعاد رزمی، هنری و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان را رساندن پیام فرهنگی صدر اسلام خواند و افزود: تلاش‌ها برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، وقایع روز غرب آسیا و اقدامات تکفیری‌ها در سوریه و عراق در قالب این نمایش به تصویر کشیده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به بازسازی عملیات بیت المقدس 7 در بخش پایانی نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان اعلام داشت: بازسازی عملیات بیت المقدس 7 با انفجارات و شلیک‌هایی که صورت می‌‌گیرد بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

بایرامی با بیان اینکه در نمایش فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان از ابزار هنر برای نشان دادن اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است خاطرنشان کرد: هنرمندان گیلانی، سپاه قدس استان گیلان را در اجرای این برنامه یاری می‌کنند.

 

نمایش بزرگ فرهنگی و رزمی ستارگان درخشان در استان گیلان برگزار می‌شود

ارسال نظرات