جانشین سپاه قدس در بهارستان،با بیان اینکه نقشه آمریکا در مبارزه با اسد شکست خورد،گفت:قصد آمریکا نابود کردن خانه مقاومت،به سود رژیم صهیونیستی بود،اما با حمایت مردم از دولت سوریه،اکنون شکست خورد و در باتلاق منطقه دست و‌پا میزند.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۰۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،شامگاه امشب،یادواره شهدای شهر بهارستان با حضور سردار اسماعیل قاآنی،جاشین سپاه قدس و مسئولان شهر بهارستان،در مسجد امام حسن(ع)این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرداراسماعیل قا آنی،جانشین سپاه قدس،باتبریک هفته دفاع مقدس،با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از مادیات دنیا به سوی معنویات دنیا و‌آخرت قدم نهادند اظهار داشت:شهدای این انقلاب و الاخصوص شهدای حرم، با عزت ازدنیارفتندوشهدای مدافع حرم کسانی هستندکه در این دنیا به زندگی ولذت دنیوی دلبسته نشدند و برای حفظ دین واجرای فرامین اسلام راهی دفاع از دین و‌آئین خود شدند.

وی افزود،شهدای دفاع مقدس راه حقیقت را برای جوانان مومن و انقلابی امروز نشان دادند و اکنون شهدای مدافع حرم ،نشأت گرفته از رزمندگان دفاع مقدس،به حفظ ازامنیت ودفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) می پردازند و شهادت را سعادت خود میدانند.

جانشین فرمانده برون مرزی سپاه،در بخش دیگری از سخنرانی خود،با اشاره به اینکه شهدا منحصر به یک زمان نیستند،تصریح کرد:ازانقلاب در هر زمان برای دفاع از انقلاب واسلام شهید داده ایم ،اما چیزی که الان وجود دارد دفاع از اراضی ودفاع از حرم است که تمام جوانان ایران علاقه به حضور دراین جبهه دارند.

این مقام بلند پایه نظامی سپاه برون مرزی،در ادامه به وقایع ساختگی ۱۱سپتامبر(حمله القاعده به برج دوقلوهای آمریکا)پرداخت و‌خاطر نشان کرد:بعد از یازده سپتامبر آمریکا برآن فکر بود،کد خدای جهان شود و در این وقایع ساختگی و دیگر جنگها مبلغی بالغ بر 6 هزارمیلیارد دلار هزینه کرد.

وی، براین اساس ادامه داد: نتیجه آن همه هزینه از مردم آمریکا، پشتیبانی از تروریست برای کشتن مردم مظلوم و حمله به منطقه به بهانه اسلحه کشتار جمعی این شد،که در جامعه بی اعتبار و ضعیف تر شدند و‌اکنون نقش این کشور در خاورمیانه روبه انزوا است.

سردار قا آنی،با بیان اینکه قصد آمریکا از مبارزه با اسد،تامین امنیت رژیم صهیونیستی بوداظهار داشت:شیطان بزرگ،برای حفاظت از اسرائیل و‌سرپوش گذاشتن جنایات این رژیم جعلی قصد از بین بردن محور مقاومت و‌دولت سوری را برای حفظ امنیت اسرائیل داشت،اما امروز این رژیم‌و‌حامی آن شکست خورده منطقه به حساب می آیند.

جانشین سپاه قدس،اضافه کرد: اساس آمریکا این بود که زیستگاه مقاومت را از بین ببرد،اما جمهوری اسلامی با پشتوانه و حمایت مردمی  تودهنی به او زد واکنون آمریکا در باتلاق منطقه در حال دست وپا زدن است.

سردار قا آنی در خاتمه سخنرانی خود،جمهوری اسلامی را نجات بخش کشورهای منطقه از جمله،سوریه و عراق از چنگان تروریستهای دولتی و تروریستهای داعش دانست و خاطر نشان کرد: نقشه و برنامه آمریکا بر این بود بعد از سوریه،عراقی را دوباره اشغال کنند که مردمان این کشور،تازه از دست دیکتاتور کشور خود نجات پیدا کرده بودند واگر ایران نبود معلوم نبودسرنوشت این کشورها به کجا کشیده خواهدشد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات