فرمانده سپاه ناحیه بهاباد دربیانیه ای کشتارمردم مظلوم وبی دفاع کشورمسلمان میانمار را به شدت محکوم کرد و خواستار قطعا گونه کشتار و قتل عام فجیع مسلمانان شد .
کد خبر: ۸۹۱۷۶۱۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد،سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بهاباد در باره قتل عام مردم میانمار بیانیه ای صادر نمود.در قسمتی از این بیانیه چنین آمده است :
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهاباد جنایتهای صورت گرفته علیه مسلمانان روهینگیای میانمار را محکوم می کند؛ جنایتهایی که هزاران کشته و دهها هزار آواره به دنبال داشته، اما مدعیان دفاع از حقوق بشر و سازمانهای بین المللی در جهان در مقابل آنها سکوت اختیار کرده اند.
بی‌تردید یکی از اهداف این کشتارها ، نسل‌کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌ های سلطه طلب استکباری می‌کوشند با تحریک عناصر تندروی کشورها ، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.
امروزفاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام، بلکه مساله تمامی ملتها، اقوام و طوایفِ بیدار، حق جو و عدالت طلب دنیای روز است.
درادامه این بیانیه آمده است : فا جعه کشتار مسلمانان میانمار لکه ننگ دیگری بر پیشانی مدعیان حقوق بشر است که خود را به خواب خرگوشی زده اند، و صحنه‌های دلخراش و تکان‌دهنده قتل مسلمانان بی دفاع میانمار آرام و قرار وجدان‌های بیدار را از بین برده است.
نکته این است که مدعیان حقوق بشر و طرف آنها سازمانهای بین المللی در مقابل این همه جنایات وحشیانه سکوت کرده اند و حتی حمایت از این نسل کشی نمی کنند وظیفه این سازمان ها ست که این جنایات رامحکوم کنند و بیانیه دهند .
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهاباد این فجایع خونبار و نسل‌کشی مسلمانان را به ‌شدت محکوم کرده و همراهی آزادی‌خواهان جهان را در این زمینه لازم و ضروری خواند و گفت: سازمان بین‌الملل و حقوق بشر اقدامات لازم و قاطع را در این زمینه انجام دهد.

ارسال نظرات