وقتی ارزش ها نادیده گرفته می شود!

استفاده از مربی خانم جهت ورزش همگانی مردان در ابرکوه

جمعی از بانوان ابرکوهی به مسئولان مربوطه، که برای ورزش همگانی و حرکات کششی در پارک شهر، یک خانم مربی از یزد آورده بودند، انتقاد کردند.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ هفته گذشته خبری با عنوان «جنگ با دیابت با پای پیاده» در سایت خبری اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه، منتشر شد، که جهت انجام ورزش همگانی و حرکات کششی آقایان، از مربی خانم استفاده کرده اند.
در پی انتشار این خبر جمعی از بانوان ابرکوه، اعتراض خود را از این حرکت ادارات و نهاد‌های دولتی، با چاپ متن و نصب آن بر تابلو اعلانات برخی مساجد، اعلام کردند.
متن این اعتراض بدین شرح است:
در متن خبر اداره ورزش و جوانان نوشته شده است؛ صبح روز شنبه ۱۱ شهریورماه و همزمان با گرامیداشت عید سعید قربان مرکز دیابت استان یزد با همکاری فرمانداری ابرکوه، اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی کلیه ادارات و ارگان‌های دولتی و نظامی در محل پارک شهر تجمع کردند که پس از نیم ساعت ورزش توسط یکی از خواهران اعزامی از یزد حرکات کششی به مدت ۲۰ دقیقه انجام دادند و یاداوری گردید که کارمندان ادارات میتوانند حتی پشت میز کار خود ورزش نمایند.
این عنوان خبری است که روز دوشنبه در سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه زده شد که خانمی که از استان یزد آمده است، برای مردان کارمند حرکات ورزشی انجام می‌دهد.
*** در زمانی که حفظ ارزش‌های اسلامی برای همه مردم باید به عنوان اصل قرار گیرد و زمانی که برخی در فضا‌های حقیقی و مجازی در حال درو کردن ارزش‌های انسانی هستند..
*** به راستی آیا لزومی دارد برای برنامه ورزش جسمانی که یک ورزش همگانی است و همه مردم به انجام حرکات آن آشنایی دارند، یک زن را به خدمت بگیریم؟ که چه بشود؟ یعنی یک مرد نبود که به حرکات کششی بپردازد که مجبور شدید یک خواهر، آن هم اعزامی از یزد را به خدمت بگیرید؟
*** آیا اداره ورزش و جوانان ابرکوه و این کارمندان کلیه ادارات و ارگان‌های دولتی و نظامی! حاضر هستند همسر یا خواهر خود را برای انجام این حرکات آن هم در یک مکان عمومی به کار گیرند و بعد هم با افتخار خبر آن را در سایت خود درج کنند، که چه؟
*** برای ترویج فساد به چه گزینه‌هایی متوسل می‌شوید؟
شهر دارالسعاده ابرکوه برای چه باید شاهد این برنامه‌های مسخره باشد...
شاید برنامه مفسدان اخلاقی چیز دیگری است و آن پاره کردن حیاء رابطه بین زن و مرد است؟
به راستی پاسخ خون شهید حججی‌ها و ۲۷۵ شهید شهرستان ابرکوه این است؟
جمعی از بانوان ابرکوه

ارسال نظرات
آخرین اخبار