خبرهای داغ:
مسئول کمیته فنی مسابقات تکواندو خبر داد

حضور ۳۲ تیم تکواندو در جشنواره ورزشی«شمیم خانواده»

مسئول کمیته فنی مسابقات تکواندو از حضور ۳۲ تیم تکواندو بانوان در جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به میزبانی سپااه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

حضور ۳۲ تیم تکواندو در جشنواره ورزشی«شمیم خانواده»راضیه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مسابقات تکواندو دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در رده‌های سنی ۱۴ الی ۱۹ سال و رده‌های سنی ۲۰ تا ۲۹ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۳۲ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، دانشگاه افسری بقیه الله، دانشگاه امام حسین(ع)، سمنان، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، گلستان، گیلان، مازندران، لرستان، مرکزی، نیروی دریایی و حوزه مرکزی تهران شرکت کرده‌اند.

مسئول کمیته فنی مسابقات تکواندو گفت: مسابقات در رده نوجوانان پنج وزن المپیکی و در رده جوانان در چهار وزن المپیکی است.

وی ادامه داد: پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رده انفرادی و نفرات اول تا سوم تیمی تمام رده‌های سنی جوایزی اهدا می‌شود.

خدابنده‌لو با بیان اینکه تاکنون تیم چهارمحال و بختیاری و تهران خوب بوده‌اند، گفت: باید تا پایان مسابقات منتظر بود تا نتایج مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی در سطح ملی در این مسابقات شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اختلاف امتیازات برخی موارد بسیار زیاد است و از نظر فنی نیز بسیاری از بازیکنان خوب هستند و سطح بالایی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار