سرهنگ فلاح از برگزار کنندگان و دست‌اندر کاران بازسازی واقعه‌ی غدیر تقدیر و تشکر به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، واقعه غدیر خم با حضور علاقه مندان به ائمه اطهار (ع)، و با هنرنمایی هنرمندان شهرستان رودبار با کارگردانی بیژن فلاح در منجیل بازسازی شد.
فرمانده سپاه ناحیه رودبار در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اهمیت توجه به وقایع مهم تاریخ اسلام اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیرخم برای سومین سال متوالی در شهرستان رودبار برگزار شد.
سرهنگ جاوید فلاح با بیان اینکه برنامه های فرهنگی با مضامین معنوی و اعتقادی می بایست گسترش یابد، به تشریح این برنامه ها در سال های قبل پرداخت و بیان کرد: بازسازی واقعه جانسوز عاشورا که با حمایت و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رودبار در گنجه برگزار شد، از دیگر برنامه های فرهنگی می باشد.
وی هدف از برگزاری چنین همایش های فرهنگی را انتقال مفاهیم اسلامی به نسل جوان دانست و بیان کرد: هر چه قدر این برنامه ها غنی تر و پربارتر باشد، نسلی که تربیت می شود، نسلی مومن تر و آشناتر با فرهنگ علوی و نبوی خواهد بود.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه بیژن فلاح کارگردانی این همایش بزرگ را بر عهده دارد، گفت: همه هنرمندان بازسازی وقایع اسلامی (عاشورا-غدیر خم)، بومی شهرستان هستند، این مهم نشان دهنده هنرمندپرور بودن دیار زیتون است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه بسیج امتداد غدیر و عاشورا است، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با توجه به روحیه فرهنگی که دارند، اجرای اینگونه همایش های مهم را اولویت قرار می دهند.

وی در خاتمه از تلاش های همه دست اندرکاران این همایش جهت برگزاری این برنامه ارزشمند، تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات